Zamknij

Rezygnacja Marcina Waśko! Joanna Turkowska p.o. dyrektora szpitala

13:50, 06.03.2024 D.T. Aktualizacja: 08:08, 12.03.2024
Skomentuj W środę z lokalnymi mediami spotkali się starostowie powiatu płońskiego, którzy przekazali m.in. informację o tym, że Marcin Waśko kończy już swoją pracę w naszym szpitalu [fot.: D.T.] W środę z lokalnymi mediami spotkali się starostowie powiatu płońskiego, którzy przekazali m.in. informację o tym, że Marcin Waśko kończy już swoją pracę w naszym szpitalu [fot.: D.T.]

Potwierdziły się wczorajsze nieoficjalne doniesienia. Marcin Waśko żegna się z płońskim szpitalem. Dyrektorem naszej placówki medycznej był ledwie kilka miesięcy. Na razie zastąpi go Joanna Turkowska, która startowała już w konkursie na szefa SPZ ZOZ w Płońsku.

[ZT]16318[/ZT]

- Wczoraj profesor Marcin Waśko, dyrektor szpitala w Płońsku, złożył rezygnację z pełnionej przez siebie funkcji. Zarząd tę rezygnację, w duchu odpowiedzialności za szpital, ciągłość pracy i w trosce o bezpieczeństwo pacjentów, przyjął, ale też z tego samego powodu powołał od razu na stanowisko pełniącej obowiązki dyrektora Joannę Turkowską (na zdjęciu poniżej - przyp. red.), pracownika szpitala z ponad 30-letnim stażem. Jest ona kierownikiem działu analiz i statystyki medycznej. Doskonale zna realne problemy szpitala oraz systemu ochrony zdrowia. Mam nadzieję, że ten ruch uspokoi sytuację w szpitalu, a my deklarujemy daleko idącą pomoc osobie, która będzie pełnić obowiązki dyrektora do czasu ogłoszenia konkursu

- zakomunikowała dziś mediom starosta Elżbieta Wiśniewska.

 

[fot.: zbiory starostwa]

- W ostatnich dniach rozmawialiśmy z dyrektorem, ponieważ przymierzał się do tego ruchu już wcześniej, zaraz po ostatniej sesji rady powiatu. Była to kolejna sesja, podczas której dyrektor w pewnym sensie był przesłuchiwany i wręcz stawiano mu różnego rodzaju zarzuty o przekroczenie uprawnień, i mimo że dyrektor w swojej rezygnacji na piśmie nie podał powodów odejścia, to o tych powodach - namawiając dyrektora, żeby przemyślał swoją decyzję i nie rezygnował z pracy w szpitalu - rozmawialiśmy, natomiast decyzja dyrektora jest niezmienna i jest to jego decyzja. My mogliśmy się do niej tylko przychylić, więc we wtorek podjęliśmy uchwałę o zaprzestaniu współpracy z dyrektorem Waśko. Ze względu na swój własny autorytet i dobre imię lekarza, ortopedy dziecięcego, szanowanego w świecie medycznym, podjął taką a nie inną decyzję - kontynuowała Elżbieta Wiśniewska. - I tak dyrektor cierpliwie odpowiadał na wszystkie pytania, również i te natury medycznej, osób nie będących lekarzami, ale wyobraźcie sobie Państwo, że profesor, wykładowca, ceniony ortopeda tłumaczy się z różnych procedur medycznych stosowanych w szpitalu. Robił to ze stoickim spokojem, ale w którymś momencie uznał, tak nam powiedział - szkoda życia, woli być lekarzem gdzie indziej niż w Płońsku.    

REKLAMA

- Obecnie wszystkie komitety wyborcze pochylają się nad tematem szpitala, a ja apeluję, jeśli zależy kandydatom na radnych na dobru tego szpitala, to żeby z większą troską i refleksją wypowiadać się i nie siać paniki ani strachu ponieważ szpital funkcjonuje normalnie i niezależnie od tego kto jest jego dyrektorem - pacjenci zawsze mogą liczyć na fachową pomoc pracowników medycznych i niemedycznych szpitala. Całe 5 lat, niezależnie od różnych perturbacji kadrowych, nawet w covidzie, kiedy wszystkie szpitale stawały się jednoimiennymi, bo to się im bardziej opłacało, nasz szpital funkcjonował normalnie i tak jest do tej pory. Co te pytania radnych wnoszą? W jaki sposób pomagają szpitalowi? Chciałabym, żeby każdy kto na miesiąc przed wyborami interesuje się szpitalem, zastanowił się, czy to jego pytanie to jest ta pomoc, na którą czekają mieszkańcy powiatu. Radni w szpitalu dalej szukają sensacji, ja bym chciała, abyśmy o szpitalu rozmawiali w sposób konstruktywny, z dużą dozą szacunku dla ludzi, którzy tam pracują. Radni mówią, że wszystko jest złe, szpital tonie, czy pozostały po nim tylko gruzy... A tak nie jest, to jest narracja typowo kampanijna. Apeluję, aby szpitala nie wykorzystywać do kampanii wyborczej - podkreślała szefowa Powiatu. - Radni mają prawo pytać, ale jeżeli te pytania tak szeroko ingerują wewnątrz tej szpitalnej struktury, to z całym szacunkiem nie wiem czy to jest istota problemu. Będzie nowy konkurs, z tym się zmierzy już kolejny zarząd, i może się okazać, że za chwilę nikt tym szpitalem nie będzie chciał zarządzać. Nikt tu nie przyjdzie, bo w takiej atmosferze nie da się pracować. Mam nadzieję, że to tylko na czas kampanii, ale te granice zostały przekroczone - dodawał wicestarosta Krzysztof Wrzesiński. 

- Dyrektor Waśko podobnie jak dyrektor Ozdarski odszedł w wyniku pewnego rodzaju nagonki. W przestrzeni publicznej pojawiały się i pojawiają takie daleko idące i zarzuty, i godzące w dobre imię profesora sformułowania, z którymi on nie mógł się zgodzić - mówiła dalej starosta.  

Dziennikarze podkreślali, że sławetnego konkursu ofert na usługi medyczne w zakresie opieki lekarskiej w oddziale urazowo-ortopedycznym nie da się obronić, gdzie pracownicy szpitala byli jednocześnie członkami komisji i decydowali o swoim szefie. Świadczenie przez niego usług powinno być inaczej zaplanowane, wskazywali. 

- A jak przeprowadzić ten konkurs? Ludzi wziąć z zewnątrz? - odpowiadał pytaniami wicestarosta Wrzesiński. - Ten konkurs był zorganizowany przez szpital i tak jak nasze wszystkie dokumenty są parafowane przez prawników, to również zakładam i o to też pytaliśmy, ten konkurs też. Z naszej strony była zgoda dla dyrektora na wykonywanie zawodu lekarza i operowanie w płońskim szpitalu, natomiast formuła zatrudnienia była już w gestii SPZ ZOZ a nie Zarządu Powiatu - dodawała starosta Wiśniewska. - Pan dyrektor wielokrotnie powtarzał i to była jawna informacja, że m.in. pomysłem na jakieś dodatkowe środki było zapewnienie tej opieki ortopedycznej dzieci - to są świadczenia nielimitowane - i jak pokazały tylko te dwie soboty - 85 tys. zł dla szpitala to są już duże środki. Gdyby to rozwinął, byłby to jakiś dodatkowy zastrzyk pieniędzy. Dyrektor dzielił się swoimi spostrzeżeniami, że mocno ta jego działalność była śledzona - wskazywał Krzysztof Wrzesiński.   

REKLAMA

- Bardzo dobrze współpracowało nam się z dyrektorem Waśko i szalenie żałujemy, że w taki sposób odchodzi ze szpitala. Liczyliśmy na dalszą współpracę, na program naprawczy. Żałuję, że jego krótka kadencja nałożyła się na końcówkę naszej kadencji, bo być może gdyby nie kampania wyborcza dane byłoby mu popracować w takich warunkach większego spokoju i komfortu. Myślę, że też nie spodziewał się i nie był przygotowany na to co zastał w Płońsku - oceniała Elżbieta Wiśniewska.  

Pytaliśmy także o dyrektorską karuzelę, która trwa po odwołaniu Pawła Obermeyera, tak częste roszady na tym stanowisku i ich powody. 

[ZT]16333[/ZT]

- Za każdym razem był to inny powód i absolutnie nie godzę się, żeby mówić 7 czy 8 dyrektor, by rzucać cyframi, które są nieadekwatne do ilości dyrektorów, bo za każdym razem jest okres przejściowy i wyłania się dyrektora w takiej a nie innej procedurze konkursowej. Rzeczywiście odwołaliśmy dyrektora Obermeyara i w dalej podtrzymuję, że w pewnym sensie byliśmy postawieni pod ścianą i nie mieliśmy innego wyjścia niż posiadając taką a nie inną wiedzę czy to na temat badań klinicznych, czy tej tzw. diety pudełkowej, ale także w wyniku kontroli i audytów szereg innych informacji, że nie mogliśmy zachować się w tamtym momencie inaczej. Sprawa w prokuraturze ciągle trwa, nad czym ubolewam, bo wolałabym, aby  organa szybciej w tej sprawie procedowały i jeśli uznają, że ten materiał dowodowy, który odstali on nas jest niewystarczający, to, żeby sprawa została umorzona. A jest jak jest - odpowiadała m.in. starosta. (...) Formuła współpracy np. z panią Kraśniewską, a mówię do z przykrością i niedowierzaniem, bo liczyłam, że pani dyrektor jest wyborem na wiele, wiele lat, i że będzie dobrym menadżerem, wyczerpała się. Zdecydowana tak częsta zmiana dyrektorów nie była ani naszym zamierzeniem, ani marzeniem, wręcz przeciwnie - chciałabym mieć taką stabilną sytuację w szpitali, że przez całą kadencję, a nawet dłużej jest jeden dobry menadżer, z którym wszyscy współpracują i wszystkie samorządy wspierają szpital. Gdyby tych zmian na stanowisku dyrektora udało się uniknąć, to wolałabym ich uniknąć, jednakże nie byliśmy w stanie przewidzieć jakie będą konsekwencje kolejnych wyborów. Szpital i perturbacje kadrowe najbardziej położyły się cieniem na tę kadencję i powtórzę raz jeszcze, że są wykorzystywane w kampanii wyborczej i aż boję się myśleć jak bardzo teraz to odejście dyrektora Waśko, na miesiąc przed wyborami, też przyczyni się do takiej próby podgrzania jeszcze bardziej tej atmosfery, dlatego apeluję, żebyśmy o szpitalu rozmawiali, prześcigali się w pomysłach na jego rozwój i finansowanie.  

Pół roku to termin, który przypisany jest do pełnienia dyrektorskich obowiązków, więc w tym czasie musi być powołany nowy dyrektor. Wszczęcie procedury konkursowej wiąże się z powołaniem komisji i to musi nastąpi w ciągu dwóch miesięcy. - Nie sądzę, aby ten Zarząd zajmował się procedurą konkursową i ogłaszaniem konkursu - stwierdzała starosta Wiśniewska. 

REKLAMA

(D.T.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(134)

świetna toświetna to

12 11

Wiadomość, że Pisowszczyka Waśko już nie ma, teraz czas na kontrolę CBA i prokuratury. A ktoś coś wie o kompetencjach tej nowej pani? Bo staż w latach nie jest kompetencją ani rozumienie problemów 14:01, 06.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Do świetna Do świetna

11 7

Bez obaw. Gorzej niż za pana Waśko to w szpitalu już być nie może 16:32, 06.03.2024


JubaJuba

13 3

Pani Turkowska jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu. Kompetentną, dobrze zorientowana w procedurach i życiu szpitalnym. Ciężki orzech do zgryzienia przed nią i życzę powodzenia i trzymam kciuki za nią i szpital. 17:43, 06.03.2024


do Jubado Juba

6 2

Iloma szpitalami zarządzała Turkowska, proszę podać ich nazwy i doświadczenie w zarządzaniu nimi w latach. Jakie były wyniki finansowe tych szpitali w czasie, gdy imi zarządzała DRP/DZP? 09:22, 07.03.2024


reo

a kiedya kiedy

23 4

Rozliczenie za zadłużenie szpitala tego Waski, Elki i Lyljany? Pytam kiedy odpowiedzą swoim majątkiem i pójdą do *%#)!& bo Płońszczanie mają dość sponsorowania swoimi podatkami POWIATOWEGO ZŁODZIEJSTWA I BRAKU ZARZADZANIA 14:06, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RulesRules

8 7

Zmiana burmistrza też by się przydała, ale bez rozliczeń, bo kij ma dwa końce. 21:10, 06.03.2024


Fan metówy i metyluFan metówy i metylu

19 5

No, grunt coraz mocniej pali się pod nogami i pierwsze szczury opuszczają tonący okręt. Nie bój żaby, panie doktór, rozliczymy cię, nie uciekniesz.
Ciekawe jak reszta przyjaciół Starosty. Czy już poczuli/poczuły pieczenie między pośladami? Kabaretka i Lilija? A wozibuła?
Co za szum w głowie Elizabeth... 14:23, 06.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

RuleRule

2 2

Kij ma dwa końce. Rozliczanie też. 21:41, 06.03.2024


Do ruleDo rule

8 0

Sprawiedliwość nie ma dwóch końców,tylko wam pisuarom tak się wydaje ale jaki WUC:-)...takie podnóżki.Bay Bay kaczafisci. 04:30, 07.03.2024


PiSuaryPiSuary

8 1

Wasz guru, wasz lider, wasz wódz, JaroZbaw I Niewielki, nie wyciągnie was z tego guwna 05:43, 07.03.2024


Miś w dużym domuMiś w dużym domu

12 6

Już czas, już czas pożegnać się
Spier**da*Laj, już czas na cię.
A jutro już pan z CBA
Przyjdzie, lecz niemiła wizyta

Maciuś, Mario wypadli z łask
Od stycznia słychać ich wrzask
Prokurator wpisał kwit -
W PiS jest moda na więzienny sznyt

Już czas, już czas by PiS z Razem
Uciekało precz stąd gazem
A nie o stołki, koryta
Bić się jak pazerna łachmyta 15:12, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ajaj

4 10

Byłby z ciebie poeta , ale głowa nie ta. Jak u wszystkich idi.otow, fanów koalicji 13 grudnia 16:36, 06.03.2024


Do ajDo aj

9 2

Wał się przegrywie pislandzki w bekę po śledziach i na San ESCOBAR bujaj 17:35, 06.03.2024


Powiatowy songPowiatowy song

19 6

Och, Ela, twój los mnie rozwesela
Ty nie masz się czego smucić
Do szkoły możesz powrócić

Och, Ela, patrz jak PiS się wybiela
Niewinni czynów zarzucanych
Tych stołków posiadanych

Och, Ela, kariera się roz**pier**dziela
Koalicja z PiSlamem
To być obrzucaną kałem

15:39, 06.03.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

jaja

2 11

Pod iloma nickami tu piszesz? Ile ci endżo odpala? 16:37, 06.03.2024


Do JaDo Ja

7 0

Nie tyle co tobie pisowo 17:33, 06.03.2024


Powiatowy do JaPowiatowy do Ja

10 0

Piszę tu pod dwoma:
1.Miś w dużym domu
2.Powiatowy song
A piszę sobie w takiej formie zupełnie za darmo, uwierzysz? Nikt mi nie płaci. I piszę, bo jesteście tak żałośni, ofiary przerostu ego nad intelektem, że po prostu nie da się nie rechotać z waszego *%#)!& durne PiSuary 18:54, 06.03.2024


Do jaDo ja

1 0

Nie kukizuj tu ,bo trafisz na swoje odbicie . 19:29, 09.03.2024


ObronaObrona

24 3

Żadnych refleksji na temat pracy szpitala .ta konferencja to usprawiedliwianie siebie.zalosne.najlepiej to zapytać się pracowników bo tam lament.mowia o upadku szpitala i taka jest prawda 15:40, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Upadek szpitalaUpadek szpitala

1 5

Szpital to nie jest miejsce dochodowe, to nie firma ani pole, które przynosi zyski. Dotowane przez państwo, NFZ pewnie i tyle. Samorząd to może zarobić, ale nie na takich placówkach jak szpital. Przychód generują firmy narodowe danych państw, my powoli stajemy się obcym państwem bez dochodu, który leci do właścicieli zagranicznych firm. Zagraniczne marki, auta, tv itd. to skąd pieniądze na szpitale. 22:05, 06.03.2024


Manipulacja Manipulacja

22 3

średnich lotów. Proszę nie robić ofiary z odchodzącego nominata. Przekroczył uprawnienia czy nie? W tym rzecz. Normalna sytuacja w szpitalu to już przeszlość. Wstyd!!!
16:03, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

To nie manipulacjaTo nie manipulacja

11 6

To bezczelne kłamstwo jakich setki doświadczyliśmy w tej kadencji...Ta niby samorządność dla obywateli i mieszkańców to woalka.Tam wszystko jest robione pod swój prywatny interes i interes psiapsi i kolesiów....kogo czaruje cię WSTYD I Hańba mieć was w tym mieście. 16:26, 06.03.2024


AchaAcha

22 4

Czyli mógł okradać publiczne pieniądze i wszystko wedle starościni byłoby ok?????To wiele mówi o tej pani i przy wyborach to uwzględnimy....Dobre imię o ile miał p.Wasko to sobie sam zszargał...Obywatele wykryli przekręt i zgłosili gdzie trzeba ....I CHWALA IM ZA TO!!!!!!! 16:22, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KomentatorKomentator

18 6

Ceniony ortopeda .. koń by się uśmiał. Świetna decyzja! Najlepsza dla szpitala 16:31, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Nie dla złodziejstwaNie dla złodziejstwa

22 3

Parafrazując panią starostę: po co drążyć..nieważne, że coś było nie tak, nie interesujcie się tym mieszkańcy.. 16:41, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZagadkaZagadka

19 2

Czy pani starosta wie gdzie przez ostatnie 5 lat mieszkał i mieszka nadal pan Wrzesiński? 17:09, 06.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

AA

7 8

A gdzie mieszka Wójt Gminy Wiejskiej PŁOŃSK? 18:05, 06.03.2024


wójt mieszka wójt mieszka

3 3

Na terenie gminy, a ten PiSeymocxek spod ogona kaczego bułkotransport gdzie??? 08:55, 07.03.2024


aa

7 3

Grunt to kultura osobista.
Jednak nie wiadomym mi było, że okolice ul. Ks.Jaworskiego włączono do Gminy Wiejskiej Płońsk. 09:45, 07.03.2024


NadziejaNadzieja

24 2

Cóż, pozostaje mieć nadzieję że to ostatnie chwile na stołku starosty Pani Elżbiety W. Dzięki Bogu za chwilę wybory i miejmy nadzieję że naród tak *%#)!& nie będzie i do powiatu Pani W. więcej nie zawita. Aaaa i jeszcze jedno, wycieranie sobie mordy wieloletnim dyrektorem który teraz jest twarzą innego szpitala w stolicy za co zbiera wiele nagród kiedyś było niesmaczne, potem słychać było tragikomiczne wycie, teraz przestało to już być nawet śmieszne, miło by było gdyby pewne osoby zrozumiały w końcu że robią z siebie pośmiewisko a cierpimy na tym my, bo nie bójmy się tego powiedzieć głośno - szpital upada, i nie jest to kampanijny zagrywka, to jest fakt. 17:35, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do nadziejiDo nadzieji

8 0

A wystarczy 7 kwietnia zdecydować samemu.W tym wypadku każdy glas ma ogromne znaczenie.Brak uczestnictwa w wyborach może zagwarantować że wierny elektorat przepchnie na kolejną kadencjię...To od ludzi zależy czy będzie wkońcu zmiana. 04:23, 07.03.2024


JaJa

8 14

Kolejnego Rada Powiatu zaszczuła.
PSŁ. Dosyć Was. 18:03, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Do jaDo ja

9 5

Pogadaj do słupa w Dalanowku ,może cię wysłucha. 20:28, 06.03.2024


Do jaDo ja

1 0

Ja to w wojsku do..opa. 19:26, 09.03.2024


krynkryn

14 1

proszę nie porównywać p. Ozdarskiego z p. Waśko, to jak woda i ogień. pierwszy nie szanował ludzi drugi próbował. tak naprawdę czy nie mamy swoich ludzi na takie stanowisko- trzeba brać z łapanki po kluczu partyjnym.Ci co nami rządzą nie myślą do przodu,jak ten szpital ma wyglądać tylko aby na razie zaspokoić żądze rządzenia i dać swoim stołeczki.Jestem zły na tych co nam robią z NASZYM SZPITALEM, ZADŁUŻAJĄC go. czy dążymy to prywatyzacji bo do tego chyba to prowadzi. BĘDZIEMY BRONIĆ SZPITALA ABY BYŁ PAŃSTWOWYM I SŁUŻYŁ NAM TU MIESZKAJĄCYM. WSTYD SZLACHTO POLITYCZNA 18:20, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Tych dwóch Tych dwóch

7 2

To Wąsik tu przywiózł w teczce... 22:36, 06.03.2024


MieszkankaMieszkanka

19 0

Ja nie rozumiem ,jak jest łamane prawo to należy dać przyzwolenie ?To raczej starosta powinna zareagować i odwołać dyrektora.
Teraz jakieś *%#)!& tłumaczenia, nikt nie podważa, że doktor zły i źle leczy .Tylko łamał prawo .Dobrze ,ze radni zareagowali .
Ludzie ogarnijcie się, ktoś wreszcie pokazał, że źle się dzieje i trzeba to pokazać ,aby w przyszłości nie było takich sytuacji. 18:23, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Starosta Starosta

8 0

To jedno zło...coś mieć z tego musiała albo się ich bała. 19:28, 06.03.2024


KRYNKRYN

20 0

czekam kiedy odejdą koordynatorzy - dublerzy kierowników - też mamy im płacić odprawy 18:24, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

AA

17 0

Może niech pani Starościna przyjdzie do szpitala i opowiada te głodne kawałki: że w szpitalu wszystko wporzadku pacjentom interny z 60 łóżek na 25 ! 18:49, 06.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

123123

1 11

A ile miałoby być łóżek przy jednym specjaliście na cały oddział? Jedna z lepszych decyzji biorąc pod uwagę braki kadrowe na internie 19:19, 06.03.2024


Do 123Do 123

13 2

To się zatrudnia internistę, a nie kolesiowi oddział diabetologiczny jak pałac szykuje ,i samemu skok na kasę z 9peracji robi...Bezczelny cwaniaczek pisowski...Dobrze że go ludzie pogonili,STOP BEZPRAWIU KLIKI pislamskiej..... 19:27, 06.03.2024


ŹródłoŹródło

15 0

Specjaliści sami z siebie nie poszli. Buta, arogancja i całkowity brak dyskusji na temat oddziału z dyrektorem spowodował, że nie dało się tam pracować. On nawet nie próbował ich zatrzymać ani przez sekundę. Było prosto z mostu. Chcesz? Idź sobie 19:40, 06.03.2024


Powiatowy songPowiatowy song

14 1

Cała sala śpiewa z nami -
Na śmietnik historii z PiSiarami
Już wystarczy, nie omami
Mnie Wiśniewska ze swymi psiapsiami

Może bajki opowiadać
Mądre słowa próbować układać
Lecz już wkrótce nadejdzie ten wyborów czas
Pogonim ich wtedy raz, raz 19:02, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ŹródłoŹródło

13 2

Uważam, że Państwo jako mieszkańcy powiatu płońskiego prawdy możecie dowiedzieć się na kilka sposobów.
1. Zainteresowanie sprawą jakiegoś rzetelnego dziennikarza
2. Droga prawna, prokurator, CBA, śledztwo
Możecie państwo wierzyć, że skala nadużyć, obsadzanie na stołkach swoich kolegów, DEFRAUDACJA majątku szpitala oraz całkowite niezainteresowanie personelem, który już od lat pracował w szpitalu występował na niespotykaną do tej pory skalę. Kolesiostwo i kumoterstwo, które było ponad jakimkolwiek dobrem szpitala, personelu, chorych. Puste obietnice, mamienie, kłamstwo. Koniec końców pracę zyskiwali tylko i wyłącznie koledzy. Przyjmowani byli pacjenci prywatni na NFZ, a szpital nie dostawał z tego nic. Ogromny wzrost poziomu zadłużenia w krótkim czasie i wiele więcej. Nie znam wszystkich tajemnic tej sprawy, ale jak wspomniałem wcześniej. Jeśli chcą Państwo je poznać pozostaje tylko i wyłącznie poważne śledztwo, gdyż tutaj było nagminnie łamane prawo. Pozdrawiam
19:46, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Klatwa Pawła POKO TDKlatwa Pawła POKO TD

5 0

Odkąd go nie ma , wszystko się posypało. 07:29, 07.03.2024


StarostowieStarostowie

21 0

Mają tak wysokie pensje, bezdyskusyjne właściwie, dyrektor szpitala też, i żadnej odpowiedzialności za swoje decyzje. Dziś jest dyrektorem jutro się obraża i ma wszystko w nosie. Starostowie odegrali pod publiczkę lekki dyskomfort jaki im dyrektor sprawił, poudawali zasmuconych wielce i wszystko, po sprawie. Czy Wy wszyscy macie jakiś wstyd przed ludźmi i poczucie odpowiedzialności?!!!!! Czy nie widzicie, że w szpitalu jest najdelikatniej mówiąc zastój i że to efekt waszych złych decyzji. Co się musi wydarzyć, żeby to choć trochę do was dotarło? 20:05, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AleAle

0 0

Tu chodzi tylko i wyłącznie o te wysokie pensje i tzw słynne %....Inne sprawy są. Mało istotne. 05:07, 12.03.2024


ŹródłoŹródło

9 1

Uważam, że Państwo jako mieszkańcy powiatu płońskiego prawdy możecie dowiedzieć się na kilka sposobów.
1. Zainteresowanie sprawą jakiegoś rzetelnego dziennikarza
2. Droga prawna, prokurator, CBA, śledztwo
Możecie państwo wierzyć, że skala nadużyć, obsadzanie na stołkach swoich kolegów, DEFRAUDACJA majątku szpitala oraz całkowite niezainteresowanie personelem, który już od lat pracował w szpitalu występował na niespotykaną do tej pory skalę. Kolesiostwo i kumoterstwo, które było ponad jakimkolwiek dobrem szpitala, personelu, chorych. Puste obietnice, mamienie, kłamstwo. Koniec końców pracę zyskiwali tylko i wyłącznie koledzy. Przyjmowani byli pacjenci prywatni na NFZ, a szpital nie dostawał z tego nic. Ogromny wzrost poziomu zadłużenia w krótkim czasie i wiele więcej. Nie znam wszystkich tajemnic tej sprawy, ale jak wspomniałem wcześniej. Jeśli chcą Państwo je poznać pozostaje tylko i wyłącznie poważne śledztwo, gdyż tutaj było nagminnie łamane prawo. Pozdrawiam
20:22, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ZatrudnianieZatrudnianie

4 1

Według klucza kumoterskiego stało się normą we wszystkich samorządach.Prawdą jest,że badania z prywatnych gabiinetów wykonywane były i zapewne będą nadal na sprzęcie szpitalnym..Prywatne gabinety nie staċ na tak drogi sprzęt. W jaki sposób. skutecznie leczyċ chorego?Ilu lekarzy jest koperciarzami? To głęboko ukryty problem.Nawet gremia rządowe nie potrafią tego rozwiązać. Jak człowiek jest chory to rodzina robi wszystko, aby go ratować. Względy etyczne się nie liczą, Ratują życie chorego. Problem jest w upadku obyczajów. 14:37, 07.03.2024


Dr.PAWLEDr.PAWLE

15 5

WRACAJ DO SWOICH W TOBIE NADZIEJA TYLKO❤️❤️❤️ 20:29, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObiektywnieObiektywnie

25 0

Pani Ela dziś po raz kolejny pokazała klasę , skrucha w trzęsącym się głosie i apel o rozwagę w działaniach. Nie wyciągajmy brudów bo to nie służy szpitalowi. Że co?
Musieliśmy reagować na wykroczenia Pana dyr Obe . Naprawdę ? Chyba jednak działeczki i deweloper tupiący nogą tu miał większe znaczenie.
Nagonka medialna na OZdar i Pana doktora z soru . Serio? Ludzie nie dajcie się zwieść , że OZ padł ofiarą nagonki , to był bezwględny i zły cżłowiek ( chwile później starcił prawo wykonywania zawodu za szwindle) A Pan doktor z Soru mylił długopis ze strzykawą !!!
Za pAna dyr Pawła szpital działał super, interna hulała! Kłamię? chyba nie skoro zaraz potem interniści odeszli z czego znaczna część do szpitala zarządzanego przez dyr Obe !
Nie wierze w dobre intencje starostów ! Nikt w szpitalu raczej nie wierzy.
Szkoda Pani Turkowskiej wsadzili ja w środek bagna ! Jedno jest pewne nie jest sterowalna, jest sprawiedliwa, ma swoje zdanie i zna szpital , pracowników. 20:54, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

A to o czym A to o czym

12 1

Pisze Źródło to szok i zapewne prawda. A osoby za ten stan rzeczy odpowiedzialne mają na głowie tylko i wyłącznie kampanię, wierszyki, filmiki, kupę śmiechu i zabawy, trzeba przecież przejąć władzę w mieście, bo powiat to za mało. 20:55, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

DoktoraDoktora

18 2

Ober meyera wam nie darujemy, nigdy... 21:01, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

obiektywnieobiektywnie

17 0

Pani Ela dziś po raz kolejny pokazała klasę , skrucha w trzęsącym się głosie i apel o rozwagę w działaniach. Nie wyciągajmy brudów bo to nie służy szpitalowi. Że co?
Musieliśmy reagować na wykroczenia Pana dyr Obe . Naprawdę ? Chyba jednak działeczki i deweloper tupiący nogą tu miał większe znaczenie.
Nagonka medialna na OZdar i Pana doktora z soru . Serio? Ludzie nie dajcie się zwieść , że OZ padł ofiarą nagonki , to był bezwględny i zły cżłowiek ( chwile później starcił prawo wykonywania zawodu za szwindle) A Pan doktor z Soru mylił długopis ze strzykawą !!!
Za pAna dyr Pawła szpital działał super, interna hulała! Kłamię? chyba nie skoro zaraz potem interniści odeszli z czego znaczna część do szpitala zarządzanego przez dyr Obe !
Nie wierze w dobre intencje starostów ! Nikt w szpitalu raczej nie wierzy.
Szkoda Pani Turkowskiej wsadzili ja w środek bagna ! Jedno jest pewne nie jest sterowalna, jest sprawiedliwa, ma swoje zdanie i zna szpital , pracowników. 21:03, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MikaMika

1 7

Zamknąć internę w tym szpitalu bo tam ludzie w męczarniach umierają. Dać pieniądze innym szpitalom i rozszerzyć tam oddziały wewnętrzne. 21:31, 06.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Twój doktórTwój doktór

5 0

Nie wiem co bierzesz, ale zmień dilera. 21:33, 06.03.2024


BucekBucek

10 0

Jaka szkoda, że my, zwykli obywatele miasta i powiatu nigdy nie poznamy prawdy o skali przekrętów wykręconych przez naszych wspaniałych lokalnych samorządowców 21:32, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Nie mowNie mow

8 0

HOP...może być inaczej:-) 22:07, 06.03.2024


TylkoTylko

1 10

Zmiana w strukturach władzy może wykryċ prawdziwe przekręty. Niektóre są wymyślone, wyolbrzymione, a niektóre w przeszłości w miejskim samorządzie nazwane były małą szkodliwością społeczną czynu( zmuszanie urzędniczki do podrabiania podpisów),W naszym mieście obowiążuje doktryna Nojmana. 23:22, 06.03.2024


EeeeeeeEeeeeee

19 0

Ludzie, ja tak zawualowanej buty jak u starosciny to w życiu nie widziałem. I po co interesujecie sie szpitalem? A siedziec cicho w kacie i wara! Taki głos płynie z ust starosty! A pan wice? Coś tam bełkocze, ale czy ktoś wie, co ględzi gość powiatu, bo przecież nawet nie mieszkaniec! To oni powinni dziś podać się do dymisji! Tyle bajzlu narobili, że na kilka powiatów by wystarczyło. Gdzie reszta zarzadu? Rozliczyć wszystkich. 21:43, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MnieMnie

3 13

Irytuje bajzel miejski. Nie rozumiem bełkotliwej mowy burmistrza. Współczuję ludziom, którzy go słuchają. 23:10, 06.03.2024


do: Mniedo: Mnie

9 4

Do laryngologa natychmiast wazeliniarska patoPiSsówko ze starostwa 09:14, 07.03.2024


Niech ten Niech ten

10 1

Ogromny guz ,dziś wycięty ,przez dr.Achcinskiego będzie symbolem że zło ze szpitala odeszlo razem z tym nowotworem...Dziękuję lokalnym ludziom z odwagą,w walce z niełatwym przecież przeciwnikiem. 22:05, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

WW

1 8

Słabym szpitalu nie można by wykonywać tak skomplikowanych operacji. Nasuwa się refleksja że krytykowanie szpitala to bezpardonowy element walki politycznej.Kto jest sprawcą tego zamieszania? Płońszczanie zobaczcie drugie dno tej sprawy. 22:58, 06.03.2024


do Wdo W

10 1

Jeśli wycięcie guza nazywasz skomplikowaną operacją, to musisz być wazeliną z powiatowego patoPiSu , wy tam łącznie macie IQ 150 a Współczynnik patologii 100/100 09:12, 07.03.2024


Ale o czymAle o czym

17 0

My tu dywagujemy???? Tajemnica poliszynela jest że obecny zarząd powiatu ,cała kadencję szykował ten szpital do przejęcia w prywatne ręce....KOMU???? I ZA CO????! JEST SZANSA POZNAC PRAWDE!!!! 22:12, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kto??? Kto???

6 0

Może Pani Koll????? 22:23, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WiśniewskiWiśniewski

9 0

Piotrowska nadal za sterami? Wstyd dla Płońska. 22:45, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dyrektor medycznyDyrektor medyczny

9 1

To teraz aby szpital mógł funkcjonować musi być dyrektor do spraw medycznych .Jak go nie będzie,to co ? Żaden mądry lekarz nie będzie chciał pełnić tej funkcji .
Co starostowie zrobicie ? 23:00, 06.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GienioGienio

8 0

A co z dyrektorem ds opadających liści? 05:58, 07.03.2024


MinistremMinistrem

5 1

Ochrony środowiska niech go caryca zrobi! 12:43, 07.03.2024


patoPiDlandia wonpatoPiDlandia won

15 0

Program Cela+ czeka i odebranie majątków, Razem z PiS k*a 23:23, 06.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

I gitI git

16 1

To co dzieje się to jest pokłosie zachowania pisowskiego dyrektorka z ND Marcina.O. Jak ludzi nie szanuje się i ludźmi pomiata to zbiera się niechlubne nagrody. Dobrze wam. Cały powiat ludzie powinni wymienić. 00:23, 07.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ZacznijmyZacznijmy

1 7

Od wiosennych porządków w mieście,bo tam dłużej nie było zmian. 15:20, 07.03.2024


Do zacznijmyDo zacznijmy

6 1

Ty zac niej od siebie ,święty *%#)!& IE ty. 15:39, 07.03.2024


O zgrozoO zgrozo

22 0

Afera goni aferę. Niech Zarząd Powiatu niewiniątek nie udaje. To co robią ze Szpitalem to tylko i wyłącznie ich zasługa. Możliwe, że celowe działanie. Sześciu dyrektorów Szpitala za jednej kadencji. Niezły haos i destabilizacja służby zdrowia w naszym Powiecie. 00:35, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ale ichAle ich

5 3

Szfindle to nie szfindle...z miasta to szfindle,powiat zgodnie z procedurami doił. 15:38, 07.03.2024


KtosKtos

16 0

Tu bardzo trafnie napisał i zauważył PRZEROST EGO NAD INTELEKTEM główna cecha ludzi z Razem. Przyjżyjcie się im. 05:41, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Powiatowy songPowiatowy song

13 0

Dziękuję za zauważenie mojego komentarza.

Niestety, z moich obserwacji wynika, że tak właśnie jest. Ego rozdmuchane, a w głowie niestety nie za wiele. Mentalnie wciąż mamy u naszych radnych/kandydatów początek lat 90tych. Aby do koryta, aby napchać kieszenie i wybić się dalej, na wyższe stołki gdzie można zajumać więcej. Ewentualnie stać się taką personą, której w mieście powinno się czapkować na każdy widok. Takim udzielnym księciem /księżniczką. Lepszym/lepszą od pospolitego obywatela... 05:56, 07.03.2024


UpadekUpadek

1 5

Człowieczeństwa i zwykłej przyzwoitości. W przedwyborczej walce bez znieczulenia wyciągane są najcięższe działa. Drapieżny sposób rozprawiania z przeciwnikami politycznymi sięga zenitu.Nie wybierajmy ludzi agresywnych, posługujących się knajackim językiem, udających energicznych społeczników. 07:02, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

brawo!!!brawo!!!

10 1

Dość Razem z patoPiSem, wypad!!!!! 09:24, 07.03.2024


StawiajmyStawiajmy

6 6

Na skromnych, opanowanych rozumnych, jeszcze nie wypaczonych Dla spokoju społecznego głosujmy na nowych , nie przestarzałych niby samorządowców. Uleczmy nasze małe Ojczyzny! 07:09, 07.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

OjejjOjejj

10 2

Wilk się przebrał w owczą skórę. Słowa, słowa, słowa... Tyle! 07:37, 07.03.2024


A ktoA kto

7 2

Ufa pis i razem???? Chyba pacjenci oddziałów psychiatrycznych...Idź do kaczafiego takie bzdury opowiadać. 15:36, 07.03.2024


RozdmuchaneRozdmuchane

12 1

Ego mają ludzie puści w środku.Sami z sobą nie mogą wytrzymać.Niska samoocena pcha ich do władzy, aby ustawicznie zaspokajać swoje rządzę panowania nad innymi. Podwładnych traktują przedmiotowo.Tyle jesteś wart, ile mogę z tobą ugraċ.Wdzięczność jest obca dla takich osobników.



08:09, 07.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

popierampopieram

7 2

oPiSujesz starostwo i patologię stamtąd 08:57, 07.03.2024


OpisujęOpisuję

6 8

Wieloletnich samorządowców z miasta i gminy wiejskiej.Kilkadziesiąt lat przy korycie wywołuje niekorzystne zmiany w psychice.Czas na emeryturę, a nie despotyczne rządy bezprawia. 09:43, 07.03.2024


Ty rozdmuchancuTy rozdmuchancu

5 2

Mundury,a ty taki uczciwy???? Te bajki to dziadkom po mszy wciskaj...Już pięć lat pokazaliście swoją uczciwość i kompetencje...Nie ośmieszaj się bo czuć cię z kilometra fałszywością 12:38, 07.03.2024


do Radnego Kruszewskdo Radnego Kruszewsk

7 11

Kruszewski odsłuchaj Ty siebie w zaciszu domowym 09:45, 07.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Kapitan BombaKapitan Bomba

9 4

Tępe *%#)!& za zadłużanie państwa polskiego już w listopadzie pogoniliśmy was od koryta. Teraz mam nadzieję to samo stanie się w kwietniu. Za włażenie w odbyt Rydzykowi i innym kołtunom z Kiecmafii, za niszczących lokalne instytucje z ramienia partii nominatów
i za pazerność waszą. Precz z wami, towarzysze z Partii Imbecyli Sępiących. 10:18, 07.03.2024

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

TakTak

3 8

Prostacki sposób myślenia powinien uniemożliwić takiemu osobnikowi prawo do głosowania. Ogromny wstyd dla grupy, których reprezentuje.wyeliminujmy oszołomów z życia publicznego. 14:53, 07.03.2024


Do tak7 kwietniaDo tak7 kwietnia

5 0

Zrobimy to z wami...razem+pis praktycznie już leży na śmietniku histori 05:40, 08.03.2024


Kapitan Bomba Do TakKapitan Bomba Do Tak

2 0

Prostacki? Oszołom? Ładnie. A ja tylko rozmawiam z wami w języku, którym wy się posługujecie i rozumiecie. A i żaden z was nie będzie mi praw wyborczych odbierać, tępe kuJe 09:07, 08.03.2024


onaona

25 0

Mam nadzieję że Elżbietka nie uzyska mandatu radnego. I tego jej życzę! Dośc zła uczyniła. I nie tylko w Szpitalu. Instytucjom ale i ludziom! Ale podnieść szpital z 80 mln zadłużeniem i brakami kadrowymi to będzie wielkie wyzwanie! 15 października pogoniliśmy PIS w kraju a 7 kwietnia zrobimy to w powiecie. Oczywiście ze starostą na czele!
17:53, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Razem dla samorzaduRazem dla samorzadu

8 0

Razem popędzic Elżbietę W. Tak trzymac 10:41, 09.03.2024


Oj,ojOj,oj

18 0

Co to się porobiło w tym Płońsku
"Dziennikarze" przepraszają za to, że zadają trudne pytania..Czy to koniec świata czy kres dziennikarstwa? 18:32, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JulJul

12 0

Ktoś ma zapędy na dydaktora. Nie pierwsze. 20:32, 07.03.2024


To koniecTo koniec

18 0

Przepraszam czy mogę zadać pytanie,,🤣 19:20, 07.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czy mozekCzy mozek

22 0

Ktoś wie ,dlaczego starościni tak nienawidzi dr.Obeymajera?........:-))))) 19:31, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

KapselKapsel

4 1

Może nie chciał się zgodzić na sprzedaż szpitalnych działek deweloperowi? 09:10, 10.03.2024


To całe RazemTo całe Razem

13 0

W przewadze jest aspołeczne, uśmiechy tylko w kampanii, na co dzień gbury i łby do góry, tacy są ważni, popatrzcie. Ewentualnie uśmiech gwiazdy do smartfona. 20:53, 07.03.2024

Odpowiedzi:4
Odpowiedz

ToTo

1 4

Cecha zasiedziałych samorządowców. . Czas to zmienić. 22:39, 07.03.2024


Do toDo to

4 0

Oj tak, przegonimy całe zło! I nie chodzi tu o zasiedziałość ale o to kto jakim jest człowiekiem. I czy ma np. przerośnięte ego i roszczeniowy styl bycia, i mało pokory i inne negatywne cechy. Albo jak ktoś nie szanuje dorobku innych i przypisuje sobie nieswoje zasługi. Prawda? Pogonimy. 23:02, 07.03.2024


Do toDo to

2 0

Poproś swoich mocodawcow o nowy komplet wpisów,te są tak nudne i nie robią na nikim wrażenia...Może coś o odtraconej kobiecie???? I wiążącym się z tym szeregiem poczynań uwłaczających zwykłej godności człowieka???? 06:23, 08.03.2024


GburyGbury

0 5

“ Łby do góry” to styl Bizancjum z łańcuchem na szyi. 12:53, 08.03.2024


JulJul

18 0

Do Razem: to nie jest żaden hejt proszę państwa, oszukaliście mnie i wielu swoich wyborców wchodząc w koalicję z PiS. A tego się nie zapomina. Jest coś takiego jak zasady, jak przyzwoitość. Mieliście 5 lat żeby się wykazać. I niestety w mojej ocenie nie wyszło. Nie macie mojego zaufania, nie macie mojego głosu. Wasza kampania to kolejne oszustwo, maskarada... i bardziej rozumiem ludzi z pisu, bo są jacy są, przynajmniej wiemy czego się spodziewać. 21:08, 07.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Do JulDo Jul

6 1

Twoje moje innych ,głosy były potrzebne przy urnach...I tu nasza rola się skończyła .A zaczęło Bizancjum hipokryzji ,oszustw i zwykłego chamstwa. 05:36, 08.03.2024


DowódDowód

18 0

Skoro na banerach wypisuje się o przyzwoitości w życiu zawodowym, to niech Pan, panie Grzesiu kandydacie Razem na burmistrza szczerze opowie jak i do kogo aplikował Pan na obecnie zajmowane stanowisko pracy. Odwagi, prawda jest prosta. I nie chcemy słuchać o łazikach na Marsie. Jak się Pan do tej roboty dostał? 21:45, 07.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

GrzesGrzes

17 0

Na plecach żony się dostał 22:17, 07.03.2024


LewatywaLewatywa

9 0

Ale przecież Grzegorz się nie przyzna... 15:50, 08.03.2024


GdybyGdyby

8 0

To były tylko plecy,znając nasze realia byłoby jakoś tam zrozumiałe jeszcze...Ale tu dużą rolę odegrały inne części ciała ,a jak to się ma do nauki kościoła i dekalogu????? Gdzie były te przykazania ukryte u osób ,zapewniających o głębokiej wierze i życiu na chwałę Chrystusa????? 06:19, 08.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drodzy mieszkancyDrodzy mieszkancy

11 1

Teatrzyk pod Filarami....Prezentuje nowy program ...UCZCIWOSC... wstęp wolny 06:26, 08.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Dlaczego Dlaczego

18 0

Redaktor radia musiał przeprosić, że zadał pytanie o karetkę.. problem w tym, że to tajemnica poliszynela. I tak wszyscy w szpitalu wiedzia, że tak było to po co te naciski na dziennikarzy..niedługo nie będzie w ogóle wolności słowa. Niech kierownictwo szpitala przeprosi lepiej mieszkańców za nieprawidłowości 08:20, 08.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieczysławMieczysław

12 0

Czy Pan Dyrektor Waśko ma już miejsce wykupione na statku do San Escobar? Czy raczej bilet na wczasy z Wąsikiem? 09:20, 08.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NicNic

6 0

Mu nie zrobią,za dużo pisdzielcy jeszcze siedzi w wymiarze sprawiedliwości. 19:12, 09.03.2024


KutamungKutamung

8 1

A ten szur wozibuła? Skąd go przywiało? 09:25, 08.03.2024

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MieszkaMieszka

9 1

I żyje w ND Mazowieckim....tu był wetknięty przez PiS,obcy nie jest nam potrzebny pamiętajcie przy wyborach... 19:10, 09.03.2024


KapselKapsel

6 0

No to pogonić frajera na wiochę z powrotem. Kiego bolca on tu szuka? 09:08, 10.03.2024


Prokurator Prokurator

10 0

A czy Angelo rozliczył się z zebranych pieniędzy ? (Adminie nie kasuj postu. Robimy zrzuty ekranu). 17:30, 08.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Te chwytyTe chwyty

14 1

Piątkowe z promką szpitala nic wam nie pomogą....Szpital stanie na nogi ,ale razem i pisis nie będzie już w powiecie.Bez was to życie znormalnieje. 10:32, 09.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Ktoś wieKtoś wie

14 0

Na jaki numer trzeba dzwonić żeby karetka zawiozła do domu po robocie??? Ja też płacę podatki i mi się NALEŻY. 20:02, 09.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Jeszcze tylkoJeszcze tylko

9 0

Przejąć miasto i odchodzę....KTO WYPOWIEDZIAL TE SLOWA?????? .....nic nie przejmujesz i nie odejdziesz,podłość to TWOJ tlen. 20:19, 09.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

FilmikFilmik

13 2

Na ten tkliwy filmik, w którym wciskacie kity, że w szpitalu jest super, tylko brudna kampania psuje mu renomę już nikt się nie nabierze. Nikt już Wam nie wierzy, za dużo kłamstw. Pora się zbierać okręt tonie . 20:51, 09.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Napływowa Napływowa

11 0

I komentować go nie wolno.
Kiedyś na spotted jakaś kobieta opisała swoje negatywne doświadczenia z szpitalem- porodówka lub dziecięcy. Niedługo potem opublikowała komentarz przepraszający urażonych, czyli pewnie szpital/prawnik się z nią skontaktował i straszył konsekwencjami. Tak mi się wydaje. Bardzo nieładnie próbować zamykać ludziom usta. 23:55, 09.03.2024


Do filmikDo filmik

9 1

To jest kampania wyborcza wiadomo kogo z pieniądze podatników...Tym też zajmie się prokuratura i inne organy państwa. 05:50, 10.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KapselKapsel

10 1

W ogóle w tej kadencji to sporo odpadów z Nowego Dworu robiło karierę w Płońsku... Ozdarek, Wrzesiński, Melińska...
Co to za najazd? 09:14, 10.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WyjątkoweWyjątkowe

2 3

Odpady robią zamieszanie w naszym życiu publicznym..Płońszczanie nie dajmy się poróżnić. Odrzućmy podrzegaczy, którzy przez wiele lat wykorzystują nas do swoich prywatnych celów. 19:18, 10.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

RurkoRurko

9 3

Mówisz chyba o tych nominatach partyjnych, którzy przePiSowo rozdupcyli szpital, urząd pracy itd 10:05, 11.03.2024


MówieMówie

2 8

O wiecznych samorządowcach , którzy nasze miasto traktują jak prywatny folwark. 14:40, 11.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

CzęstoklocCzęstokloc

9 2

Wasze patoPiSy nie są wcale lepsi. Polska była dla was prywatnym folwarkiem. Ziobrów, Obajtków, Rydzyków... 16:17, 11.03.2024


AlergiaAlergia

1 6

Na PiS to lęk przed upadkiem.. Nie o politykę chodzi. Przestrzegajmy zasad demokracji. Zmiana w sposobie rządzenia naszym miastem jest nieunikniona. Kto cementuje stary porządek niech się wstydzi,że nie dojrzał do demokracji lub wpadł do grupy interesów. Bądź przyzwoity. 07:31, 12.03.2024

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Powiedz toPowiedz to

5 1

kaminskiemu i wąsikowi,nudne jesteś już z tym masłem maślanym.Wez się do jakiejś uczciwej pracy. 15:46, 12.03.2024


Warto zajrzeć Warto zajrzeć

1 0

https://www.facebook.com/100005486019703/posts/pfbid02rfQicDjHJ6FUpamRNNytQ1xoM3KV34f9Q2GGCByf7CQ3DJTwkbvTQp13UxKrwdg6l/?app=fbl 20:21, 12.03.2024

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%