Zamknij

🔴 A. Pietrasik: Będę ubiegał się o reelekcję w wyborach na burmistrza Płońska

19:28, 30.01.2024 Aktualizacja: 18:01, 11.02.2024
Skomentuj - Mam ambitne plany na dalszy, dynamiczny rozwój naszego miasta i niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby je zrealizować - czytamy w mediach społecznościowych na profilu Andrzeja Pietrasika - Mam ambitne plany na dalszy, dynamiczny rozwój naszego miasta i niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby je zrealizować - czytamy w mediach społecznościowych na profilu Andrzeja Pietrasika

Po poniedziałkowym ukazaniu się w Dzienniku Ustaw rozporządzenia prezesa Rady Ministrów w sprawie zarządzenia wyborów samorządowych na niedzielę, 7 kwietnia, dziś Andrzej Pietrasik ogłosił, iż wystartuje w tegorocznej batalii o fotel burmistrza naszego miasta.  

Andrzej Pietrasik z samorządem Płońska związany jest od momentu jego odrodzenia. W 1990 r. został radnym miejskim. Dwa lata później rada wybrała go na burmistrza. W latach 1998-2002 był radnym powiatowym I kadencji. Od 2002 roku jest pierwszym i jedynym burmistrzem Płońska wybieranym przez mieszkańców w głosowaniu powszechnym.

To będzie bardzo ważna kadencja samorządu. Przed Polską i Płońskiem otwiera się niepowtarzalna szansa na rozwój, dzięki rekordowym unijnym środkom na inwestycje z Krajowego Planu Odbudowy. Żeby je wykorzystać, Płońsk potrzebuje sprawdzonego i skutecznego samorządowca, to nie czas na eksperymenty. Musimy tę szansę dobrze wykorzystać - czytamy m.in. na facebook'owym profilu burmistrza Pietrasika. 

Dodajmy, że drugą osobą, która - jak do tej pory - także wyraziła chęć startu w wyborach na burmistrza Płońska jest Grzegorz Czerniawski z komitetu „Razem dla samorządu”. 

Dodajmy za serwisem portalsamorzadowy.pl, że wprowadzona przez parlament, w którym większość miała Zjednoczona Prawica, zasada dwukadencyjności wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, obowiązuje od kadencji 2018-2023 (wyjątkowo wydłużonej o pół roku do kwietnia 2024 r.) w samorządzie. Oznacza to, że osoby zajmujące obecnie najważniejsze stanowiska w organach wykonawczych gmin, mogą starać się o reelekcję jeszcze tylko raz - w najbliższych wyborach samorządowych.

REKLAMA

(RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(92)

Łooo matkoooo!Łooo matkoooo!

31 24

Znowu??? Po co???

20:17, 30.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

BoBo

21 32

Się sprawdził! Po to. Popieram. Młodzi mają czas, niech się uczą od niego. To jest marka naszego miasta.

20:48, 30.01.2024

Ryży za miskę Ryży za miskę

27 15

For money, jak Biden, nie wie kiedy ze sceny zejść. Czy w tym mieście naprawdę nie ma kontrkandydata? O co chodzi, że żaden/żadna 30 - 40 latek/ka nie chce kandydować? Może nie ma ich tu? Albo zostali uciszeni dragami.

21:03, 30.01.2024

O nie...O nie...

35 24

Ludzie, zmobilizujmy się! Niech przyjdzie nowe!

22:21, 30.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NoweNowe

22 9

Kamiński i Wąsik nie mają roboty.....

01:51, 31.01.2024

NewNew

6 4

Do Powiatu nowe. I git

21:00, 31.01.2024

możemoże

25 24

wiele ma za za jak i przeciw jednego nie oszuka - delikatnie pisząc leciwy bardzo jest. Dobiega 70tki. Widać to na tych filmikach, wypowiedziach. Czas chyba odpocząć i dać szansę na emeryturę sobie, pocieszyć się życiem co zostało. Wiadomo było, że znowu będzie chciał siedzieć na stołku burmistrza ponieważ w ubiegłym roku co chwil kilka Pietrasik wyskakiwał na filmikach, zdjęciach, ocieplenie klimatu foto i film z wnukami, pieskiem itd. :) Działanie na psychikę wyborców. Warto dla pieniędzy tak? Nie ma ludzi nie zastąpionych a jak ma się tak wiele lat to i pieniędzy nie potrzeba wielu,

22:30, 30.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MieszkaniecMieszkaniec

37 29

Drodzy Płonszczanie!Temu Panu to podziękujmy!!!!!Wybierzmy kogoś nowego dajmy szansę innemu.

22:38, 30.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

MozeMoze

22 10

Pisiorowi ze szpitala🤣🤣🤣🤣

01:49, 31.01.2024

jaja

10 4

Lepszy KAŻDY , jak to piszesz< pisior, niż peowiec andrzej.

08:09, 01.02.2024

ByleByle

23 8

do wiosny! Dobra wiadomość!!

22:39, 30.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

9 4

Byle do wiosny, bo jest nadzieja na zmianę.

08:10, 01.02.2024

XzXz

36 25

Czas na emeryturę!

22:39, 30.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PlonszczaninPlonszczanin

20 13

Nie tylko on . Jest kilka osób w Urzedzie i jednostkach Urzędu , które już dawno powinny odejść na emeryturę a są przyklejone do stołków. Czas na młodych.

13:02, 31.01.2024

do Xzdo Xz

10 3

Uważam, że jeśli ktoś osiągnął wiek emerytalny to niech idzie na emeryturę. Czas na ludzi młodych, ich rządzenie, bo to ich przyszłość a nie seniorów. Niech zwolnią przyklejonych seniorów do stołków m.in. PGK i innych.Mamy tyle młodych osób, wykształconych, z wizją, którzy dojeżdżają do Wwy.

12:54, 01.02.2024

PrawdaPrawda

28 13

Chcecie Pis w Płońsku?No to Pan Grzegorzosz Ok.

23:08, 30.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

11 4

Chcę, ale bez Eli i jej świty.

08:11, 01.02.2024

Myśl po PolskuMyśl po Polsku

6 4

Nieważne skąd, ważne aby dobrze rządził. Wybory samorządowe rządzą się swoimi prawami i są zupełnie inne od tych do sejmu

21:40, 02.02.2024

PaniPani

49 6

Eli I jej ferajnie pora powiedzieć: Mamy dość!

23:24, 30.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dość EW!Dość EW!

4 1

W powiecie nabałaganiła, to teraz swoje łapy na miasto chce kłaść? Dość EW!

11:43, 04.02.2024

Dla myślących Dla myślących

33 27

Ten człowiek nie ma żadnych pomysłów na te miasto. Pamiętacie jego pomysły z poprzedniej kampanii ? Rutki, kąpielisko, stadion - nic z tego nie wyszło. Dodajmy do tego jeszcze nieudolnie zarządzanie: ciemności na ulicach, wątpliwa rewitalizacja rynku, odpady na mazowieckiej itd. Można by wiele i długo... Niedługo się przekonamy ile mamy otumanionych płońszczan przez tego człowieka.

06:24, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Rewitalizacja Rewitalizacja

17 16

Rynek wyszedł akurat całkiem spoko.

16:18, 31.01.2024

RewitalizatorRewitalizator

8 11

A ja jako stary rynkowiec uważam wręcz przeciwnie

17:29, 31.01.2024

Rewitalizacja Rewitalizacja

5 3

Rewitalizator, domyślam się...

19:14, 31.01.2024

AdAd

30 24

Czas na emeryturę!

06:41, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ObOb

36 24

To patologiczne zachowanie ubiegać się o stanowisko burmistrza będąc w wieku emerytalnym.Świadczy to o niekorzystnych zmianach w psychice,uzależnieniu od władzy i braku samokrytyki.Najwyrażniej to sposób walki ze starością.Człowieku daj odpocząć Płońszczanom od Ciebie!!!

07:03, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

do powiedzdo powiedz

4 5

Po pierwsze: po twojej wypowiedzi widać, jak prymitywny jesteś. Po drugie pan z Żoliborza nie startuje nie włodarza miasta, tylko ma swoją partię. I jeśli go tam swoi chcą, to ich sprawa.

08:14, 01.02.2024

XYXY

36 23

Ten „sprawdzony” samorządowiec to nieuczciwy człowiek,wielki manipulator antyprzykład dla młodych.Mentalnie to homo sowietykus,

07:14, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

GifGif

12 13

Homosowietykus dobre, nie znałem. Młodzi przy nim dużo nie ugrali na terenie powiatu i miasta, bo większość wyjechała.

08:13, 31.01.2024

Dino s Au rDino s Au r

31 17

W innych miastach na Mazowszu, a nie trzeba daleko szukać zmienili na młodszych co dbają o młodych myśląc o miejscach pracy, rozrywce, a nawet o wiele więcej. Tu mamy jakiś układ zamurowany, a każdy tylko mówi, bo to takie miasto. W kwietniu wybory i zmieńmy coś, wyborcy w PL pokazali, że można. Powodzenia mieszkańcy.

07:15, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Za zmianąZa zmianą

19 18

Prawidłowe myślenie.Oby więcej osòb tak myślało to zrobimy porządek.Do działania!!!

07:44, 31.01.2024

OliOli

35 20

Ten Pan,mimo dużego stażu samorządowego popełnia kardynalne błędy prawne.Chciał przejąć grunty prywatne , nie płacąc za nie.Dobrze,że przegrał tę sprawę.Taki samorządowiec nie budzi zaufania.

07:24, 31.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Kłamstwo Kłamstwo

15 4

To starostwo wydało ta mylna decyzję taką prawda

12:53, 31.01.2024

Do kłamstwoDo kłamstwo

4 3

Jesteś pewien?!

08:16, 01.02.2024

NaNa

25 9

szczęście decydują wyborcy! Boli? Ma boleć! Życzę powtórzenia rozstrzygnięcia z poprzednich wyborów. Razem z PiS adieu!

08:16, 31.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

jaja

10 5

Mam nadzieję, że pożegnamy obecnego burmistrza. Potrzebna zmiana, jak najszybciej.

08:17, 01.02.2024

ja1ja1

5 1

Co ma boleć? Ty z paki pułkownika S?

08:18, 01.02.2024

:0:0

37 19

panie, idź pan na emeryturę
basen pan remontowałeś dwa lata, a kolej to mogła być zrobiona przez te 30 lat
słabe obietnice
czas ze sceny zejść

08:16, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ZMZM

26 15

Zròbmy wietrzenie Płońska.Wybierajmy nowych ,etycznych radnych,a nie klakierów.Solidnie i odpowiedzialnie zagłosujmy.Uświadamiajmy otumanionych,zwolnionych z samodzielnego myślenia.

08:20, 31.01.2024
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

Gdzie ty Gdzie ty

12 2

Takie kryształy znajdziesz??? Nie ma szans.

17:21, 31.01.2024

jaja

5 3

Jeśli dobrze się rozejrzeć, to i w Płońsku się znajdą.

08:19, 01.02.2024

Do jaDo ja

3 1

Chyba siebie masz na myśli

13:26, 01.02.2024

do do jado do ja

2 2

Mylisz się. Nie mam kompleksów i obniżonego poczucia własnej wartości i nie muszę walczyć o stołek, żeby to łagodzić.

07:21, 02.02.2024

MIMI

29 19

Ten kandydat to już przeżytek.Idzie nowe.Jest to negatywny przykład dla młodych.Potrzeba solidnej zmiany pokoleniowej.

08:33, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PłońszczaninPłońszczanin

36 17

To miasto zarządzane jest w sposób archaiczny, rodem z poprzedniej epoki. Tak też traktowani są mieszkańcy i podlegli pracownicy. W celu poprawy jakości życia mieszkańców, tworzenia środowiska dla nowych miejsc pracy, rozwoju przedsiębiorczości nie dzieje się praktycznie nic. Miasto od lat staje się sypialnią Warszawy. I nawet ten wolny czas nie bardzo jest jak tu spędzić. W rynku - betonoza, jeden wielki parking, basen - permanentnie nie działa, MCK - swieci pustkami, jakość wydarzeń mierna. Naiwnością jest wierzyć, że jakiekolwiek korzystne dla ogółu mieszkańców zmiany zostaną wprowadzone przez człowieka (i jego zastępcę) w wieku emerytalnym, bez możliwości kolejnej reelekcji, który przez dotychczasowe 30 lat ich nie wprowadził. Nie udało się przez 30 lat, a uda się przez najbliższe 5 lat??? Serio, wierzycie w to?
Instytucje miejskie, szkoły, przedszkola wykorzystywane są do prowadzenia kampanii. Na fb urzędu z tych wydarzeń - mimo, że nie są to imprezy masowe czy zgromadzenia - wrzucane są zdjęcia przedszkolaków, niezależnie od zagrożeń, które to dla nich powoduje… Ciekawe czy za zgodą ich Rodziców??? Naprawdę chcecie tak dalej???

10:42, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdOd

18 9

Bardzo dobra diagnoza,aby dotarła do większości.Obawiam się bezczelności tej sitwy.Musimy byċ zdeterminowani.Może już Płońszczanie dojrzeli do demokracji.

11:04, 31.01.2024

Razem dla KonfiturRazem dla Konfitur

18 10

Tylko Razem z PiS zrobi nam w mieście szpital!

11:20, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

3 1

Szpital to, jak podawały media, rozwalił jeden z poprzednich dyrektorów, kreowany przez kolegów na wielkiego stratega i zbawiciela szpitali.

08:22, 01.02.2024

Tak jestTak jest

23 24

Pietrasik to buduje a starostwo/niby tacy młodzi/wszystko rujnują np szpital i inne jednostki im podległe.brawo burmistrz

11:38, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DHDH

11 16

Szpital od wielu lat jest zadłużony.Nowa ekipa rządowa może oddłuży ten obiekt. Niech pokażą swoje możliwości.

12:23, 31.01.2024

 Do DH Do DH

15 1

Szpital to celowo jest szykowany w prywatne łapy🤣🤣🤣🤣

17:19, 31.01.2024

Do DHDo DH

4 3

Chyba nie napisałeś tego na trzeźwo. Obecna ekipa rządząca, wszystko likwiduje. POdobno ma ksywę "KONONOWICZE"?

08:24, 01.02.2024

BankrutBankrut

27 4

Polityka starostwa a właściwie jej brak i nietrafione obsady dyrektorów to doprowadziło do tej klęski tej jednostki finansowej i braku lekarzy .

12:50, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JasiaJasia

3 4

Poprzednie władze jeszcze bardziej nietrafnie obsadzały...

08:25, 01.02.2024

MieszkaniecMieszkaniec

1 13

Na pewno nie mieszkasz w Płońsku bo takie głupoty pisEsz

12:55, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

PlonskiPlonski

15 0

*%#)!& PiS to było hasło przez ostatnie 8 lat

16:44, 31.01.2024

jaja

3 1

Trzeszczysz, jak zgrana płyta

08:26, 01.02.2024

jaja

3 0

Mój poprzedni wpis dotyczył Mieszkanca, tak dla jasności

08:27, 01.02.2024

31 komentarz31 komentarz

17 16

Tu widzę jest jakaś sekta antypisowska, straszy tym pisem z powiatu, a to taki pis jak z koziej dupy trąbka. Druga sekta jakaś prodemokratyczna, że niby Pan Andrzej P. to znajomy obecnej władzy spod znaku KO czy Lewicy. Możliwe nie wnikam sam uważam, że dla miasta i mieszkańców nie ma to znaczenia, gdyż:

- chodzi o to, aby rozbujać to miasto gospodarczo, aby młode pokolenia nie musiały liczyć na dziadków albo rodziców w celu zakupu pierwszego mieszkania;
- uczynić to miejsce bardziej atrakcyjnym dla mieszkańców jak to miało miejsce chociażby w stosunku do uchodźców, którym dopłacano do wynajmu i kupowano różne prezenty co wg mnie było słuszne, ale nie zapominajmy o swoich mieszkańcach;
- mniej politykowania, a więcej działania na korzyść licealistów, żeby kolejne pokolenia nie zasilały Warszawy, Wrocławia oraz Francji czy Irlandii Północnej itd. po szkole, bo jest to ze stratą dla lokalnych, jak i w drugim przypadku rządowych władz;
- stadion nie jest najważniejszy, wygląda tak samo od 1970 roku i na aspiracje adeptów futbolu wystarczy murawa, trybuny można delikatnie poprawić, ale to futbol i nie wiem czy jest sens;
- szpital to problem ogólnokrajowy na tyle ile się znam, gdyż to placówka, która nie wykazuje dochodu;

Politykiem nie jestem, ale to tak z amatorskiego punktu widzenia.

13:20, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Realnie Realnie

26 8

Dla naszego miasta byłoby lepiej aby pan Andrzej i pani Ela odeszli na polityczne emerytury.

14:49, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TolekTolek

13 8

Wszędzie tak jest. Lekarze, dyrektorzy, profesorowie, sedziowie do 90 lat by pracowali, bo kasa łatwa. Młodego najlepiej w kamasze. Trzymajcie się i nie słuchajcie obelg starych, bo im chodzi tylko o kasę.

16:13, 31.01.2024

Andrzej L.Andrzej L.

18 12

Płońskie układy układziki się sypią. Po co to panu? Dostatecznie chyba już pan żeś zarobił. Tak mówią przedsiębiorcy remontujący płońskie placówki oświatowe. Nawet coś tam mówią że jakieś zdjęcia, filmy, nagrania z jakiejś firmy na Bońkach... Że jakaś kasa w gotówce... Podobno. Nie wiem.

15:52, 31.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

W PlonskuW Plonsku

12 6

Tylko ryby nie biorą.

17:14, 31.01.2024

FaktFakt

11 5

Przy korytach maja teraz żniwa.

17:44, 31.01.2024

Z jednymZ jednym

19 9

Się uporali ,a teraz żonka dokumenty urzędowe wynosi nielegalnie z pracy....czy ten burdel się skończy kiedyś?

16:05, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Wo””Wo””

15 9

Jak człowiek uczciwie pracuje to w naturalny sposób się wypala i chce przejść na emeryturę.Chyba,że inni za niego pracowali,a on tylko korzystał z gotowych projektów i pełnił tylko funkcję reprezentacyjne.Taki człowiek kurczowo trzyma się intratnego „koryta”.Pomyśl wyborco.

16:48, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

PRL news PRL news

11 6

To co powiem może nie jest mądre, ale pieniądz wypacza pracę. Jeden pracuje w pocie za nic, drugi jest samorządowcem za krocie.

16:54, 31.01.2024

PlPl

28 3

Do pracy w samorządzie pchają się zakompleksione miernoty, które ubezpieczają się prawnie od wydawania trudnych decyzji.Nam potrzebni są profesjonalni samorządowcy.Tupet to za mało,aby pełnić godnie tę funkcję.

17:19, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Płoński LosPłoński Los

15 11

I bardzo dobrze. Już wolę Wiecznego Burmistrza Pieczarkę niż Kuświdra, Elkę Nauczycielkę, Stolpy i inne psiapsi z kolesiami

17:26, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

CYCY

14 6

Stawiajmy na nowych,nie uwikłanych w nieczyste interesy!

18:30, 31.01.2024

Współczuję Współczuję

10 5

Szkoda że tylko takie nazwiska znasz

19:59, 31.01.2024

Do Współczuję Do Współczuję

5 0

Znam jeszcze wiele innych nazwisk, ale to wszystko etatowi samorządowcy, tylko stołeczkami się wymieniają.

13:23, 01.02.2024

WyborcaWyborca

9 8

30, 40, 50 - latkowie pokażcie co potraficie, a nie ziejecie jadem.

17:36, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

30 - 5030 - 50

4 7

Grunt że komuchy z siedleckiego umieją

18:51, 31.01.2024

Człowiek Biegunka Człowiek Biegunka

12 11

Andrzeju, a otworzysz w końcu tą S--R--A--L--N--I--Ę w Rynku?

17:37, 31.01.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

NiebawemNiebawem

2 1

I będzie to *%#)!& nazwana na twoją czesć,najaktywniej walczysz o swoje klimaty NALEZY CI SIE TO!

04:32, 02.02.2024

Biegunka do NiebawemBiegunka do Niebawem

0 0

Jeśli piecze cię z tego powodu *%#)!& to z przyjemnością się zamienię. Oddawanie stolca minimum osiem razy dziennie nie należy do rzeczy fajnych ani przyjemnych, a wręcz strasznie komplikuje życie.

08:48, 02.02.2024

KKkKKk

21 11

Łaskawy pan wywiesił na ratuszu tyle flag obcych państw, niczym ruski generał medali na mundurze. Już samo to dyskwalifikuje taką osobę jako kandydata na polskiego urzędnika, nie wspominając o ciągłym podnoszeniu podatków i idącym w ślad za tym bezprzykładnym marnotrastwie publicznych pieniędzy na pseudo dekoracje w postaci murali, gołabków i innych dup..szwanców. Wystarczy tego dobrego do widzenia.

17:52, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

AdAd

10 3

Bardzo dobra analiza.

18:21, 31.01.2024

krynkryn

10 16

PANIE CZERNIAWSKI jetem za, ma Pan duże poparcie, jest Pan dobrym człowiekiem i Dyrektorem w SPZ ZOZ w Płońsku.Załoga szpitala,- powiem większa część jest za Panem i życzymy Panu zwycięstwa. Nadeszła zmiana warty na stanowisku burmistrza i nowe spojrzenie na problemy naszego miasta.

18:41, 31.01.2024
Odpowiedzi:5
Odpowiedz

Nowe spojrzenieNowe spojrzenie

18 5

To nowe spojrzenie to przejawia się tak, że Razem, czyli ugrupowanie pana Czerniawskiego kasuje komentarze na FB i blokuje ludzi, którzy komentują dramatyczny stan finansowy szpitala. I polecam każdemu lekturę posta na FB pana Czerniawskiego, tego, w którym napisał, że kandyduje. Idę o zakład, że pisała go pani Wiśniewska, to jej styl pisania, nie jego. Po co nam burmistrz marionetka?

20:05, 31.01.2024

Grzesio sam sie tuGrzesio sam sie tu

11 3

Wazeliną podlewa 🤣🤣 co za poPiSy

22:50, 31.01.2024

Odważna Odważna

11 3

Czerniawski nie zarządza swoją kuweta, jest słabym dyrektorem. A co dopiero miastem ? Ale powiedzenia. Może układy i żona w starostwie pomoże ..

23:10, 31.01.2024

Ola do krynOla do kryn

8 2

Wiemy kim jesteś 😇

23:16, 31.01.2024

do oli do oli

3 0

I co z tego?

08:33, 01.02.2024

Sukces goni sukcesSukces goni sukces

19 3

Właśnie przeczytałem, że w szpitalu kolejna redukcja łóżek na oddziale wewnętrznym. Było 60 jest 25. A tymczasem dyrektor szpitala chce zarządzać całym miastem. Bareja by tego nie wymyślił.

20:24, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MarionetkaMarionetka

4 0

po co nam ktoś tak BEZRADNY. *%#)!& się uśmiechać każdy może się nauczyć. Rządzić- niestety NIE.

12:01, 04.02.2024

MnMn

13 12

Jestem za zdecydowaną zmianą,bez znieczulenia.Odważnej postawy!

20:25, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

smuteksmutek

20 10

Panie Pietrasik obserwuję bardzo wnikliwie Pańskie postępowanie od pierwszej kadencji. W miarę upływu czasu stał się Pan zapatrzonym w siebie Narcyzem, egocentrykiem przekonanym w swej mądrości i nieomylności. Daleki jestem od całościowego negowania pańskich dokonań, ale tych złych jest zdecydowanie więcej przez te minione lata niż tych dobrych. Zaślepienie i pazerność, żądza władzy, parcie na szkło, nie liczenie się z opinią ludzi determinują pana negatywnie jako burmistrza. Osiągnięcia tylko ostatniej kadencji: rewitalizacja rynku / całkowite pomieszanie stylów i doznań estetycznych /, remont Grunwaldzkiej i Warszawskiej / nawierzchnia z kostki, płytki chodnikowe/, 20 miesięcy niby remontu basenu, reanimacja pani Kraśniewskiej po klęsce w szpitalu. To tylko niektóre ostatnie przykłady Pańskiej nieudolności i braku kompetencji. Kończ waść wstydu oszczędź sobie i temu miastu.

20:42, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

taki jęczydupizmtaki jęczydupizm

1 1

Tylko spod palców któregoś kontrkandydata xD

13:22, 03.02.2024

AlAl

13 18

Panie Burmistrzu i dobrze. Potrzeby nie ma żeby zmieniać to co dobre.

20:58, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

jaja

8 4

Nie ma to, jak przeczytać dowcip z rana....

08:34, 01.02.2024

KKkKKk

7 0

a niby dla kogo to dobre?

18:36, 01.02.2024

DobreDobre

0 0

Tylko dla kliki,ale bardzo źle dla rozwoju miasta.To tak jak w Rosji,

13:14, 12.02.2024

RolRol

17 6

Powiat do wymiany. Razem dla samorządu a tak naprawdę przeciw ludziom to nic dobrego. Zmieniać na gorsze nie ma potrzeby.

21:09, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

MiastoMiasto

7 4

Miasto w pierwszej kolejności do wymiany. PiS niech nie brata się z Razem i będzie ok. Podziękujcie eli i będzie dobrze.

08:36, 01.02.2024

EhhEhh

20 12

Ten facet nie ma wstydu...

21:14, 31.01.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Burmistrz Burmistrz

16 11

wstydu zero,klasy zero no Burak i znów kandydat.Fuuuuuu.....

21:22, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChybaChyba

6 5

Ty?🤣🤣🤣🤣🤣🤣

06:11, 01.02.2024

A czy obecnyA czy obecny

14 2

Burmistrz będzie miał choć kawałek sensownego kontrkandydata? Póki co jest jedna samochwała. Może niech opowie, czym się wykazał otrzymując ostatnią posadę.

22:30, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

lepiej niech opowielepiej niech opowie

11 2

Za co szefostwo go z poprzedniej roboty wyebao xD

22:48, 31.01.2024

czopki ze starostwaczopki ze starostwa

15 3

Pod pręgierzem pisiorów rozwalili wszystko szpital sienka dd, zsz1, kuroniówke - co było w.rekach to spaprane al3 jak się ma IQ trzy miejsca po przecinku, stalundosytep do fejsbuczka i kompetencje nocnego stróża na kacu to tak bywa. Noi ten szpitalny kandydat perła czarna wykopany z warszawy za *%#)!& 🤣

22:44, 31.01.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

DorotaDorota

4 2

Hehe no tak, wrócił na stare śmieci

23:12, 31.01.2024

DodajDodaj

7 1

Te walki w PZD....teraz obaj czubkami się nagle zrobili...może ZUS sprawdzi te lewe zwolnienia od psychiatry😡

05:41, 01.02.2024

jaja

3 3

Ja rękę POdających się jako razem w tym widzę.

08:38, 01.02.2024

Dorota teraz TyDorota teraz Ty

3 5

Czas na panią Dorotkę ze szpitala, obyta, oczytana, zna się na leczeniu ludzi jak nikt do tej pory. Dajmy szansę młodym

23:13, 31.01.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Dorota to se możeDorota to se może

0 0

stetoskopami żonglować

13:17, 03.02.2024

Komentujący nr 77Komentujący nr 77

13 5

AI ze smartfona lepiej by pokierowało tym miastem bez przywar, i nieudanej symulacji Płońska

00:29, 01.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RAZEMRAZEM

10 2

dla samorządu a jednak osobno i toksycznie.

01:33, 01.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

SprzedacSprzedac

6 2

Się za stołek???? EGO jak himalaje

05:38, 01.02.2024

jaja

3 3

Nadużywacie pojęcia TOKSYCZNIE. Może coś konkretnego?

08:39, 01.02.2024

Do jaDo ja

4 2

No dla przykładu!!! TY jesteś bardzo toksyczny,jad w każdym wpisie🤣

10:03, 01.02.2024

JkJk

10 4

Powiat zarządza RAZEM dla samorządu i PiS. Afera goni wtopę,wtopa niewypał i końca nie widać. Grześ będzie reanimował. Tylko po co. Takiej potrzeby nie ma.

01:56, 01.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

7 6

Pierwszeństwo w takich wtopach to ma jednak miasto.

08:40, 01.02.2024

Wysoka kulturaWysoka kultura

10 13

Wybierzmy Panią Elę. To niezwykła osoba o wyjątkowej kulturze. Wprowadzi nasze miasto w XXI wiek.

04:50, 01.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

Już 24Już 24

15 2

Lata wprowadza powiat i jakoś dalej jesteśmy w XIX WIEKU.

05:37, 01.02.2024

ODOD

10 5

Jest ogromna potrzeba zmian,aby uzdrowić to miasto z nieudolnych i nieuczciwych ,długoletnich rządów „bezkonkurencyjnego „ .burmistrza.

08:07, 01.02.2024

do wysokiej kulturydo wysokiej kultury

8 6

Nudna jesteś, zmień płytę, bo to co piszesz nie jest ani śmieszne, ani ciekawe tylko po prostu nudne. I dla jasności - nie przepadam za Elą i jej świtą z Razem.

08:43, 01.02.2024

MiernotaMiernota

11 5

To Razem ma teraz chody w powiedzie ? https://www.bsplonsk.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyty-hipoteczne/kredyt-mieszkaniowy/? reklama i po reklamie. Jeśli pan Andrzej Pietrasik jest najlepszy to po co szukać lepszego i siódma kadencja dla najlepszego z najlepszych, a nie żadna partia Razem z Panią Elżbietą Wiśniewską.

08:52, 01.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

oooooo

4 5

Pan Andrzej?Najlepszy?!No, dowcip roku. Najlepszy w czym?

21:45, 01.02.2024

QqQq

13 6

Honorowy człowiek wie,kiedy zejść ze sceny.Kurczowe trzymanie się stołka świadczy o lęku,że następca odkryje przekręty

13:36, 01.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

racja to widacracja to widac

6 3

Po pisiorach od ministerstw po SSP, nie idzie tych czubów od koryta oderwać 🤣🤣🤣🤣🤣

15:19, 01.02.2024

jaja

6 2

Czuby to się chcą na rympal dorwał do koryta.

21:47, 01.02.2024

Do jaDo ja

0 0

To po co popierasz i walczysz o męża?

06:14, 13.02.2024

QqQq

10 7

Honorowy człowiek wie,kiedy zejść ze sceny.Kurczowe trzymanie się stołka, oznacza lęk ,że następca odkryje przekręty finansowe.

13:43, 01.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ChybaChyba

4 5

Troje przekręty widać dobrze znasz mechanizmy😄😄😄😄😄

15:30, 01.02.2024

PoPo

6 7

Prawda w oczy kole i nie jest nudna.Po audycie nowej władzy dowiemy się kto miał rację.Nie bójmy się nowego stylu zarządzania.Chyba dorośliśmy do demokracji.

16:14, 01.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

PolacyPolacy

5 1

I demokracja??? Zawsze się pokluca ,okradną ,podjudzą...dziwna nacja!

04:27, 02.02.2024

Шошон УкраинаШошон Украина

3 0

Co racja to racja - Polaki to dziwna nacja.

08:51, 02.02.2024

Od latOd lat

15 6

Jak Płońszczanka nie potrzebuje kolejnych sklepów, kolejnych blokowisk. Chcę mieszkać w mieście, które jest dla mieszkańców i ma dla nich ciekawą ofertę na spędzenie czasu z rodziną. Wiosną i latem wszystkie ławki na rutkach są zajęte, plac zabaw zatłoczony aby spędzić czas z dziećmi inaczej niż w supermarkecie trzeba jechać do innego miasta.

18:59, 01.02.2024
Odpowiedzi:6
Odpowiedz

w Rutkach z dziećmiw Rutkach z dziećmi

2 0

ponurkuj. Albo w Biedronkach bawcie sie w chowanego miedzy regalami. Można tez.w.kosciułku w tych drewnianych skrzynkach. Co za brak wyobraźni.

13:08, 03.02.2024

Napływowa Napływowa

2 1

Zgadzam się z przykrością. Twarda infrastruktura, inwestowanie w historyczne tematy, a dla normalnych ludzi niewiele się dzieje.

21:01, 04.02.2024

Do NapływowejDo Napływowej

1 0

Czyli widzi, droga Pani, że jednak lepiej było zostać w stolicy czy skąd tam Pani napłynęła...

21:50, 04.02.2024

Napływowa Napływowa

3 0

Odpowiedz do 'do napływowej ' - typowa płońska... gościnność? 🤣 tak się składa, że niezależnie skąd napłynęłam to teraz tu płacę podatki i mam prawo głosu. Jeśli swoim komentarzem zaszczycił mnie ktoś zbliżony do kręgów władzy w mieście to dobrze radzę zdjąć klapki z oczu i otworzyć się trochę na świat. Wszędzie dopływ ludzi z zewnątrz, zwłaszcza wykształconych w wieku produkcyjnym robi dobrze, no chyba że Pan/Pani ma inny jedynie słuszny obraz świata

23:30, 04.02.2024

Do NapływowejDo Napływowej

0 0

Nie miałem zamiaru Pani obrazić. Nie jestem też z kręgu władz. To bardzo hermetyczne środowisko.
Nie krytykuję Pani wypowiedzi, która dokładnie odzwierciedla to co czujemy my, miejscowi. Bo nasze miasto upada. Nasze miasto pełni teraz taką funkcję niczym Anin dla Warszawy 40 lat temu. I to mi się zdecydowanie nie podoba. A także fakt że ktoś kto mieszka w Płońsku od niedawna w porównaniu do lokalsów też już zdążył to zauważyć. Mam również nadzieję że nie zamierza Pani w przyszłości ubiegać się o polityczne funkcje w naszym małym miasteczku,gdyż wiem, że raczej większości tubylców to by się nie spodobało. To nie "Ranczo Wilkowyje"

16:39, 05.02.2024

Odnośnie Wilkowyj Odnośnie Wilkowyj

0 0

Nie mam czasu być Lucy, pracuję zawodowo i mam małe dziecko, jednak zależy mi by syn rozwijał się w mieście, które stwarza szanse. Nie przyjechałam ze stolicy. Dużo się ostatnio buduje, ale póki co dojazd samochodem do Warszawy jest moim zdaniem póki co zbyt długi, aby ktoś tak robił. Ja w każdym razie nie. Przepraszam w takim razie za mój może zbyt ostry komentarz, ale wielokrotnie mam jednak wrażenie, że w tym mieście przydałby się jednak jakiś mentalny powiew świeżości. Czy to w przychodni, czy przedszkolu czy gdzieś indziej jak zwrócisz komuś uwagę, że pewne sprawy można inaczej rozwiązać to jest wielka obraza majestatu, a człowiek Bogu ducha winny boi się, a raczej odechciewa mu się odezwać. To nie dziwota, że każdy kto zdobył jakieś wykształcenie i ma jakieś pojęcie stąd ucieka. Bardzo mi przykro, ale tak to widzę. Są oczywiście wyjątki.

17:46, 05.02.2024

Official K.N.Official K.N.

12 9

Wszystko nie jest winą burmistrza - to reprezentant miasta - w sumie najlepszy kandydat, z największym doświadczeniem, powodzenia Panie Burmistrzu. Sukcesów.

21:35, 01.02.2024
Odpowiedzi:4
Odpowiedz

kikkik

2 8

Bla, bla bla.

21:48, 01.02.2024

Żul Stefan Żul Stefan

8 1

Ja też popieram Pieczarkę

08:49, 02.02.2024

CarCar

7 1

Doświadczenie we wszystkim ma znaczenie, ktoś po szkole idzie do pracy i go wyrzucą, bo nie ma doświadczenia. Trudno zdobyć doświadczenie nie ucząc się na błędach, dlatego nie łatwo jest być burmistrzem bez doświadczenia.

09:55, 02.02.2024

SarkastaSarkasta

1 0

Tylko z pracy za 4 tyś to wyrzucą cię po dwóch dniach, a z fotela burmistrza czy starosty z pensją 12 tyś to dopiero po 4 latach

19:30, 02.02.2024

OBOB

11 1

Największym sukcesem będzie zmiana władzy w lokalnych samorządach.Władza demoralizuje,piętnuje niegodziwych włodarzy.Przykładem jest nieprawne wydziedziczenie gruntów pod parking czy wewnętrzną drogę przyCPN.

08:01, 02.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Czopski CzopekCzopski Czopek

9 5

W Płońsku tylko Andrzej może być Burmistrzem. On i tylko on. Bez Andrzeja w fotelu burgermajstra Płońsk nie będzie Płońskiem, ale jakimś Wsiogrodem

08:56, 02.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

iiiiiiii

8 1

Aleś pojechał😁😁😁😆

11:45, 02.02.2024

Czesław Czesław

10 3

W tym mieście nie ma na kogo głosować. Kliki, układziki, kolesiostwo...

10:36, 02.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A w powiecieA w powiecie

8 0

To dopiero klika jak powiać caly

17:20, 02.02.2024

jaja

9 2

Ludzki pan

11:43, 02.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Drodzy Płonszczanie Drodzy Płonszczanie

10 6

nie głosujcie na obecnie panującego...

18:49, 02.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

A coA co

5 3

Masz w zamian??? Pisowszczyka?🤣🤣🤣🤣🤣

04:21, 03.02.2024

do a codo a co

3 4

Lepszy z PiS-u niż z KO. Nowa władza w kraju to sami dyletanci. Nie mają pojęcia o tym, co robią. Kloska , Kamyczak, tupsk i inni. Zero pojęcia, pomysłu na państwo, i zwykłej przyzwoitości. W terenie POdobnie

15:19, 03.02.2024

Obecny burmistrzObecny burmistrz

6 10

Ma mój głos. I radzę do samorządu wybierać ludzi mądrych, wykształconych z kompetencjami, kwalifikacjami i doświadczeniem. Odsiać karierowiczów

21:13, 02.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OoOo

4 5

Obecny włodarz to największy karierowicz.

12:39, 03.02.2024

Myśl po PolskuMyśl po Polsku

10 5

Jak były poprzednie wybory to mówił że to będą jego ostatnie, wtedy, no ale może mu się zapomniało i wyborcom też

21:44, 02.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Rzygi płońskieRzygi płońskie

0 0

No teraz to już faktycznie byłaby ostatnia kadencja, jeśli wygra. A to dzięki nowelizacji ustawy o samorządach. Wójt, burmistrz czy starosta mogą zasiadać na stołku jak prezydenty w USA - tylko 2 kadencje

21:48, 04.02.2024

CiekaweCiekawe

7 1

Co z MCK? Kiedy zasiądzie nowa dyrektorka?

22:33, 02.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

NIEWIADOMANIEWIADOMA

7 3

wielka ale czas pokaże kiedy nastąpi namaszczenie dyrektorki MCK czy to będzie Pani Szymańska z Urzędu Stanu Cywilnego czy Pani Poliszewska🤠

22:47, 02.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

OnaOna

14 4

To jak niesmaczny żart myśleć że jest się niezastąpionym. Kolesiostwo w tym mieście i poziom rozbestwienia urzędników jest ogromny.

00:49, 03.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

VvVv

10 4

Płońszczanie przy urnie wyborczej nie kierujcie się prywatą, ale dobrem ogółu.Obecny burmistrz ma doświadczenie w nieuczciwości i wadliwym zarządzaniu miastem.Może jeszcze ma doświadczenie w uprawie pieczarek?

09:19, 03.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

A nowyA nowy

4 0

Kandydat ze szpitala w czym ma doświadczenie???tego nie powiedziałeś/aś...

03:58, 05.02.2024

program Grzesiaprogram Grzesia

7 5

1. 15% dochodów miasta do kościułka.
2. 15% dochodów do Ojca Inkasenta z Torunia
3. 15% dochodów do szefa z Nowogrodzkiej.
4. 15% dochodów dla swoich wazeliniarzy jako premie.
5. Z pozostałych 40% sypanie solą odśnieżanie, dofinansowanie pielgrzymek i fundacji pisich, sesje sukcesu na Fejsbuczku, pamiątkowe albumy z Elżbieta i Marcinem, itp

13:15, 03.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

4 3

Program endru: Swoi swoim?

13:44, 03.02.2024

krynkryn

0 4

dobrze że jest dyskusja, czyli Oli też zależy na Płońsku ,tylko zacznij pisać co czujesz a nie tylko narzekanie że jet źle, chyba że jest dobrze. a to że wiesz nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Swoje zdanie zawsze będę miał i pisał to co wiem i czuję

15:34, 03.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

my Twoi właścicielemy Twoi właściciele

3 0

z PiS, kryn, cieszymy sie ze bez najmniejszego sprzeciwu nas popierasz. Zawsze wybieramy niemyślące jednostki bez zasad i mózgu bawo krynie nasz pisowski

17:17, 05.02.2024

Boże, chrońBoże, chroń

8 5

nasze miasto od tej sekty kościołowej...

15:58, 03.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

32 lata32 lata

4 2

Urodziłem się w 1992 roku, w roku w którym Andrzej został wybrany na Burmistrza po raz pierwszy. I nie licząc epizodu z Michniewiczem to całe moje życie Pieczarka rządzi Płońskiem. Nie wiem czy przeżyję zmianę na tak ważnym i eksponowanym stanowisku...

17:45, 04.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Przez 30 lat Płońsk Przez 30 lat Płońsk

1 0

Był dotkliwie poddany fałszywej narracji propagandy sukcesu,jak w komunię.Koterie lokalne miały się dobrze i nadal chcą , żeby było tak jak było.Musimy to zmienić.

16:56, 07.02.2024

Ja muJa mu

7 4

Daję szansę na tę kolejną kadencję. Z kim ma konkurować? Z kliką karierowiczów z Razem. Razem do władzy i do kasy! A płońszczanom wmawiają, że miasto w ruinie i oni wszystko uzdrowią. Tak jak szpital? Pzd? Dom dziecka? Pup? Szkoły? W powiecie. Kreacja na fb, w mediach na medal! Rzeczywistość skrzeczy. Miejmy nadzieję, że to oszustwo się nie uda. Już raz wyborców oszukano i pamiętamy to!

19:49, 04.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

jaja

4 6

A on rycerzem beż skazy jest? Oj, bo pęknę że śmiechu...

22:52, 04.02.2024

Napływowa Napływowa

9 0

Ale jatka:) Przed wyborami konflikt na linii KO - PiS+przybudówki przybiera tylko na sile. Tak idea(ł) samorządności sięga bruku. Tragedią wielu gmin jest brak wartościowych kandydatów. W ciągu ostatnich lat trochę się zadziało w tym mieście, ale brak mi czegoś dla ludzi. Boli, że każdy, kto zgłasza racjonalizatorskie wnioski traktowany jest jak wróg, a liczą się tylko swoi. Płońsk to trochę taki stan umysłu i myślę, że jeszcze trochę wody w Płonce musi upłynąć, aby mentalność się zmieniła.

21:10, 04.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

FfFf

1 3

Tylko zmiany w samorządach wyeliminują starych cwaniaków i manipulatorów.Damy radę.

14:19, 05.02.2024

Do FfDo Ff

4 0

I starych cwaniaków i manipulatorów zastępują nowi, którzy idą na całość na 200%. Nie mam zaufania do pseudoreformatorów, którzy po dorwaniu się do władzy pokazują na co ich stać i poczyniają sobie jeszcze lepiej niż poprzednicy. Takie są niestety reguły. A te tanie zajawki, że damy radę. No dacie, dacie...bylibyście do władzy się dorwali.

18:07, 05.02.2024

WyborcaWyborca

2 0

Żart dnia ha ha ha

01:35, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ODOD

7 5

Około 30 lat na tym samym stanowisku to wywołuje zmęczenie organizmu przejawiające się niewyraźnym głosem i ciężkim poruszaniem się oraz brakiem krytycznego myślenia wobec siebie.Najwyższy czas odpocząć.

06:39, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SpryciarzSpryciarz

10 3

Pan Andrzej ma duże zasługi dla Płońska, choćby promocja miasta, o Płońsku mówiły i pisały media o zasięgu ogólnokrajowym kiedy poza kolejnością zaszczepił się na Covid.

09:25, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ABAB

2 2

Wysoce nieetyczne zachowanie.To prostacka filozofia życia-wychodzenie przed szereg i dbanie tylko o siebie.

15:31, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

dlaczego Redakcjadlaczego Redakcja

3 0

Nie reaguje na zgłoszenia że jedna osoba ze Starostwa ma nadzór prokuratorski za fałszowanie oficjalnych dokumentów urzędowych? PiScielce wam smycz skrócili?

17:25, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Antypisior Antypisior

6 6

Szanowni Państwo, oficjalnie można nazywać PiS partią faszystowską:
https://www.rp.pl/dobra-osobiste/art39781151-pis-mozna-nazywac-partia-faszystowska-jest-wyrok-sadu
Zapraszam do komentowania wszystkich którzy jak ja gardzą faszystami z PiS.

17:30, 05.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdOd

3 0

Pogarda to nie jest cecha cywilizowanego człowieka.Sposób narracji zdradza korzenie UB,SB.Współczuję.

22:04, 05.02.2024

A jaA ja

4 2

Nigdy nie zagłosuję na ludzi, którzy budują siebie tylko i wyłącznie na szukaniu dziury w całym i krytykowaniu kontrkandydatów. Chcą niby dobra mieszkańców a na celu mają tylko odwet, zemstę. Tanie gadanie pod publiczkę a zero szacunku dla ludzi. Jeśli wprost hejtuje się czyjeś sukcesy, lekceważy je to jak to rokuje na przyszłe działania. Ktoś tu się musi jeszcze dużo nauczyć, o ile wogole będzie w stanie. Razem do władzy, razem do zemsty i odwetu.

18:20, 05.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OdOd

0 1

Konstruktywna krytyka weryfikuje nietrafione decyzje samorządowca.Kto boi się krytyki ten nie dorósł do sprawowania władzy.

14:56, 07.02.2024

LPLP

2 4

Mamy w Polsce wiele samorządów, które odważyły się dokonać zmian pokoleniowych. Wspaniale się rozwijają i mieszkańcy, nawet Ci sceptyczni, są bardzo zadowoleni z nowego zarządzania samorządem.

20:01, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

I mamy I mamy

5 4

W Polsce wiele samorządów gdzie prezydenci bardzo dobrze zarządzają miastami przez wiele lat i mieszkańcy są bardzo zadowoleni i mają do nich zaufanie i wybierają te same osoby na kolejne kadencje.

20:31, 05.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ToTo

0 1

Bardzo niekorzystne zjawisko.Zawiązują się układy i kwitnie korupcja.Rodzi się lokalna grupa interesów.To tak jak na Białorusi.Uczciwi ludzie cierpią.

09:15, 07.02.2024

To To

0 1

Świadczy o tworzeniu lokalnej mafii.

09:40, 07.02.2024

YZYZ

4 4

Brak zmian to przyjmowanie w sposobie zarządzania stylu białoruskiego,rosyjskiego ,północnokoreańskiego.My mieszkańcy Płońska w zdecydowany sposób mówimy NIE!Czekamy na wyzwoliciela z tego marazmu.

21:12, 05.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

GDZIE JESTGDZIE JEST

4 1

Jakaś logiczna alternatywa...dla obecnego burmistrza i pisowca ze szpitala???????? TU JEST PIES POGRZEBANY...NIC SIE NIE ZMIENI,A MOZE BYC WRECZ GORZEJ.

05:58, 06.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

JużJuż

4 1

Gorzej być nie może!

07:59, 06.02.2024

Czas na zmiany!Czas na zmiany!

4 6

Głosujmy na Czerniawskiego!

09:03, 06.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NormalsNormals

4 3

Starczy tego kościółkowototalitarnego PiS

10:52, 06.02.2024

PłońszczakPłońszczak

5 1

W tych wyborach nie będzie żadnej rozsądnej alternatywy dla Andrzeja Pieczarki. Niestety. Ani Czarniawski ani nikt inny. I to jest przykre. Co więcej - obawiam się że w kolejnych wyborach poziom merytoryczny kandydatów będzie równie mizerny jak teraz.

18:51, 06.02.2024
Odpowiedzi:3
Odpowiedz

BardzoBardzo

0 1

Dobra obserwacja płońskiej patologii.Pokażmy lekcje demokracji przy urnie wyborczej.Chcieć to móc.

08:56, 07.02.2024

ProszęProszę

0 3

Nie deprecjonować innych.Taki stan ducha to tylko kompleksy połączone z frustracją.Jakby każdy tak myślał to nie byłoby szans na rozwój miasta.Najwyższy czas na zmiany!!!

09:04, 07.02.2024

Do Proszę Do Proszę

1 0

Jako świadomy obywatel tego miasta, mając pół wieku życia za sobą i kilkanaście wyborów samorządowych widzę czyje nazwiska pojawiają się na kartach do głosowania co cztery lata. I niestety, ale fachowców tam nie ma. Tylko koledzy od interesików. Czasem Razem, a czasem osobno.

13:42, 08.02.2024

PłońszczakPłońszczak

2 1

Chciałbym w przyszłości widzieć kandydatów, prawdziwych płońszczan, którzy żyją tu co dzień, którzy widzą co jest złe, którzy mają wizję rozwoju Płońska, którzy będą chcieli uczynić to miasto lepszym miejscem do życia dla jego mieszkańców.

18:54, 06.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TakichTakich

1 0

Płońszczan nie dopuszcza się do pracy w samorządzie i dla młodych,zdolnych nie ma ofert pracy.Swoje talenty rozwijają w innym mieście.Starzy blokują etaty.Obowiązuje modelBMW bierny mierny ale wierny.

09:57, 07.02.2024

WystarczyWystarczy

4 4

Rozejrzeć się wokół.Wielu zmuszonych jest dojeżdżać do pracy poza Płońskiem,bo nie mają układów,mimo solidnych kwalifikacji.Cały dzień są w pracy i w podróży.W wolnym czasie w naszym mieście brak ofert godnego relaksu.To typowe prowincjonalne miasto sitwy.Czas to zmienić.


06:52, 07.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

BardzoBardzo

2 2

Dobra obserwacja płońskiej patologii.Pokażmy lekcje demokracji przy urnie wyborczej.Chcieć to móc.

07:02, 07.02.2024

BurmistrzBurmistrz

1 1

Nie jest właścicielem miasta.Powinien być sługą mieszkańców,a nie próżniakiem.

09:44, 07.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

WPolsceWPolsce

1 3

Mamy rotacyjnego marszałka Sejmu,a może czas na rotacyjnego burmistrza miasta Płoñsk.Zmiana jest higieniczna.

15:31, 07.02.2024
Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Ty uwazajTy uwazaj

3 1

Żebyś nie był rotacyjnym męzem swojej żony🤣

05:13, 08.02.2024

UWAGA - CWANIAKI ATAUWAGA - CWANIAKI ATA

4 2

Grzegorz Czerniawski pod przykrywką "Razem dla samorządu" = PIS ! Taka strategia partyjna na wybory samorządowe. Kośmider musi przecież gdzieś miękko wylądować ;). Nie z nami te numery przegrywy !

10:11, 09.02.2024
Odpowiedzi:2
Odpowiedz

KtośKtoś

0 3

Najwyraźniej obawia się pana Grzegorza.Zlikwidujmy te lęki i dajmy szansę nowej jakości z korzyścią dla Płońska.Odkryjmy prawdę o tym mieście,która jest głęboko ukryta.

07:03, 11.02.2024

RealistaRealista

2 0

A i owszem, obawiam się, zresztą nie tylko ja, bo wiem doskonale, że Grzegorz jest nikim innym jak pionkiem w rozgrywkach Elżbiety

15:14, 11.02.2024

ButlaButla

2 1

Andrzej, jesteśmy z tobą. Wygrasz to!

19:34, 09.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Do ButliDo Butli

1 2

Chyba jesteś z płońskiej kliki POpaprańców.Nawróć się!

07:06, 11.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

BelzedupBelzedup

0 0

Tylko w Andrzeju siła. Prowadź nas, Pieczarko! Burmistrzuj nam jeszcze długie lata!

08:25, 21.02.2024
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%