Nośniki przekazu marketingowego oraz elementy identyfikacji wizualnej pełnią niezwykle istotną funkcję w prowadzeniu biznesu. Nie tylko przyciągają wzrok odbiorców – w tym oczywiście zachęcając klientów do skorzystania z oferty – ale też budują oraz utrwalają wizerunek całej firmy. Rozpadające się szyldy czy szpetne reklamy z pewnością przeszkadzają w efektywnym prowadzeniu interesu, niezależnie od branży. Dlatego przy zamawianiu elementów promocyjnych należy zwrócić szczególną uwagę na jakość wykonania.
W ostatnich kilku latach na rynku reklamy wizualnej w przestrzeni publicznej doszło do poważnych zmian. Rozwój oraz upowszechnienie pewnych technologii otworzyły nowe, atrakcyjne możliwości kreowania fantastycznie wyglądających szyldów, billboardów, kasetonów, plakatów itd. Prawdopodobnie największym powodzeniem cieszą się napisy 3D – proste i czytelne, a zarazem pozwalające na dużą dowolność w układaniu haseł i sloganów. Żeby przekaz pozostawał czytelny i estetyczny, poszczególne litery muszą być wykonane z wytrzymałego tworzywa. Zdaniem ekspertów z agencji reklamowej Studio Efekt, do budowania napisów 3D najlepiej nadają się plexi, taśmy aluminiowe, styrodur, dibond oraz tworzywa bazujące na PCW. Warto również pomyśleć nad dodatkowymi wzmocnieniami na ranty i krawędzie. Do szkieletu takiej reklamy często używa się stali nierdzewnej, poliwęglanów oraz najróżniejszych metali szlachetnych.
Nie da się ukryć, że na ulicach polskich miast możemy zaobserwować coraz więcej nośników z efektami świetlnymi. Wystarczy dobrze rozplanować podświetlanie i gaszenie poszczególnych elementów ekranu, aby uzyskać doskonałą iluzję obracających się kół czy powoli wypełniającego się kufla. W przypadku trójwymiarowych napisów spokojnie można zaprogramować pracę żarówek tak, aby litery migały lub pojawiały się jedna po drugiej. Wyłaniająca się z ciemności nazwa marki albo motto reklamowe niewątpliwie wywrą na odbiorcach niezapomniane wrażenie – i to nie tylko za pierwszym razem. Do tego potrzeba odpowiedniego wnętrza reklamy: w takich przypadkach Studio Efekt poleca przede wszystkim moduły LED-owe oraz szklane neony. Godną rozważenia alternatywą będą także diody pixel oraz światłowody. Spory wpływ na wybór technologii ma również projekt reklamy, jaki będzie zrealizowany. Profesjonaliści potrafią dostosować narzędzia do końcowego efektu, który wizualizują sobie właściciele firm.
Anne05:38, 17.12.2019
0 0
Thanks designed for sharing such a good thought, article
is nice, thats why i have read it entirely
Real Madrid Trikot Kinder 05:38, 17.12.2019