Zamknij

Jakie narzędzia marketingu online są najlepsze dla małych firm?

13:46, 16.06.2019 materiał partnera Aktualizacja: 12:59, 30.08.2023
Skomentuj

Założyłeś małą, lokalną firmę i zastanawiasz się, czy warto inwestować w reklamę dla niej? Odpowiedź jest prosta: tak! W dobie internetu poczta pantoflowa czy polecenia sąsiadów nie wystarczą, żeby w oczekiwany sposób pomnożyć zyski. Aby odnieść sukces, trzeba przenieść swoje działania do sieci. Jak to zrobić, żeby nie wyczerpać całkowicie firmowego budżetu,a jednocześnie zapewnić sobie widoczność? Zainwestować w pozycjonowanie i reklamę PPC. Poniżej znajdziesz kilka przydatnych wskazówek.

Za pomocą SEO i reklamy AdWords trafisz do każdego klienta

Statystyki pokazują, że z wyszukiwarki Google korzysta około 90% internautów. Nietrudno zatem obliczyć, że Twoja strona ma szansę dotrzeć do tysięcy osób nie tylko w Twoim mieście, ale i w całej Polsce. Nawet jeżeli działania Twojego przedsiębiorstwa ograniczają się tylko do najbliższego osiedla, łatwiej osiągnąć sukces, gdy zna je większość mieszkańców, a także przyjezdni. Pierwszym krokiem do zwiększenia obrotów firmy jest więc założenie strony internetowej. To jednak nie wystarczy, by potencjalni klienci Cię dostrzegli. Trzeba jeszcze zadbać o jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Służy temu specjalna usługa, jaką jest pozycjonowanie. Dzięki optymalizacji treści i kodu strony, a także działaniom zewnętrznym, czyli pozyskiwaniu linków z wartościowych serwisów internetowych, masz okazję zaistnieć na pierwszej stronie w wyszukiwarce. Chcesz szybkiego efektu? Do SEO dołącz reklamę PPC. Wyświetla się ona na samej górze, przed organicznymi wynikami wyszukiwania. Jest gwarancją, że Twoja oferta zostanie dostrzeżona bardzo szybko, a pozycjonowanie sprawi, że odbiorca zostanie na stronie na dłużej.

Możesz kontrolować działania pozycjonujące i obserwować efekty

Zlecając pozycjonowanie swojej strony ekspertom, takim jak firma Inseo, możesz być pewny wysokiej jakości wykonanej pracy. Ale to nie wszystko – masz również kontrolę nad podejmowanymi krokami, a także możliwość badania rezultatów pozycjonowania. W przypadku Google AdWords (teraz Google Ads) z łatwością pilnujesz sumy, którą masz zamiar wykorzystać. Reklama PPC polega bowiem na wykupywaniu konkretnych słów kluczowych do użytku w kampanii, a później na płaceniu jedynie za kliknięcie w zamieszczony baner. Możesz więc wybrać odpowiednią ilość słów i dopasować wygląd oraz zasięg reklamy do firmowego budżetu. To nieocenione ułatwienie zwłaszcza dla małych firm, gdzie każdy grosz ma znaczenie. Ciekawym pomysłem jest ustawienie kampanii AdWords „na próbę” i po osiągnięciu zadowalających wyników włączenie jej do stałych działań marketingowych.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%