Do zadań Inspektora ds. inwestycji należy wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw dla inwestycji ogólnych, kubaturowych, drogowych, instalacji liniowych w tym:
1) zlecanie, weryfikacja pod względem zgodności z przepisami oraz nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych;
2) sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, określanie warunków udziału w postępowaniach, określanie kryterium oceny ofert, sporządzania wzorów umów oraz przygotowanie innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie merytorycznym;
3) przygotowanie i przeprowadzania postępowań u udzielenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) udział w pracach komisji przetargowej;
5) przygotowanie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, w których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie wskazanym w regulaminie zamówień do 130 tys. zł;
6) prowadzenie nadzoru nad robotami wg odrębnych postanowień (np. umów), egzekwowanie i sprawdzanie dokumentów budowy, dokonywanie odbiorów robót częściowych, ostatecznych, eksploatacyjnych, pogwarancyjnych itp., zwalnianie kaucji gwarancyjnych, rozliczanie robót, sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie dokumentów OT, PT;
7) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw, w tym inspektoratu nadzoru budowlanego, zakładu energetycznego, gazowni, przedsiębiorstwa wodno – kanalizacyjnego, właściwych do wydawania decyzji związanych z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami i remontami, a zwłaszcza niezbędnych do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji oraz oddania do użytkowania;
8) koordynacja międzybranżowa;
9) koordynacja robót budowlanych;
10) koordynacja prac projektowych;
11) sporządzanie budżetu i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań;
12) organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami;
13) kompletowanie materiałów na etapie składania wniosku o dofinansowanie; 14) prawidłowe archiwizowanie dokumentacji Wydziału i terminowe przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego; 15) inne czynności służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału.
PLIK DO POBRANIA DLA ZAINTERESOWANYCH: ▶️ https://plonskwsieci.pl/upload/BKP_2110_8_2025_inspektor_ds.%20inwestycji%20(1).pdf
Czy będą płatne miejsca parkingowe przy Ogrodowej?
Kolejne płatne parkingi aby zrobić kolejną potężną imprezę z rozmachem na rutkach 🤣 Gwiazdy światowego formatu, frekwencja jak na Kupalnocce i rozgłos na całe województwo. 👎
Ale wyszło
22:14, 2025-06-29
Muzyczny i niestety deszczowy początek wakacji
Proszę otworzyć ponownie Chaos w MCK-u. Może tej bananowej oskarkowo-vifonowo-juleczkowej gawiedzi się łby przestawią wreszcie na właściwe tory, jak posłuchają prawdziwych zespołów...
Boguś Kaczyński
18:06, 2025-06-29
Czy będą płatne miejsca parkingowe przy Ogrodowej?
Stawiają tam samochody u jadą co pracy...tyle godzin nie można zaparkować,a do banku jak.swoja droga z tym bankiem w tym miejscu to był poddany pomysł...teraz my płacimy za wynajem lokalu,Na Kopernika był lokal własnością PKO....jak zwykle kasa🤣
Ludzie
17:23, 2025-06-29
Czy będą płatne miejsca parkingowe przy Ogrodowej?
Wolę przejść się kilkaset metrów niż zostawić choćby złotówkę tym nierobom z urzędu miasta.
Artur
17:19, 2025-06-29