Do zadań Inspektora ds. inwestycji należy wykonywanie czynności związanych z realizacją inwestycji gminnych, a w szczególności prowadzenie spraw związanych z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw dla inwestycji ogólnych, kubaturowych, drogowych, instalacji liniowych w tym:
1) zlecanie, weryfikacja pod względem zgodności z przepisami oraz nadzorowanie realizacji dokumentacji projektowych;
2) sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, określanie warunków udziału w postępowaniach, określanie kryterium oceny ofert, sporządzania wzorów umów oraz przygotowanie innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulacjami wewnętrznymi w zakresie merytorycznym;
3) przygotowanie i przeprowadzania postępowań u udzielenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) udział w pracach komisji przetargowej;
5) przygotowanie, zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji prowadzonych postępowań o zamówienie publiczne, w których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie wskazanym w regulaminie zamówień do 130 tys. zł;
6) prowadzenie nadzoru nad robotami wg odrębnych postanowień (np. umów), egzekwowanie i sprawdzanie dokumentów budowy, dokonywanie odbiorów robót częściowych, ostatecznych, eksploatacyjnych, pogwarancyjnych itp., zwalnianie kaucji gwarancyjnych, rozliczanie robót, sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie dokumentów OT, PT;
7) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej, w tym jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw, w tym inspektoratu nadzoru budowlanego, zakładu energetycznego, gazowni, przedsiębiorstwa wodno – kanalizacyjnego, właściwych do wydawania decyzji związanych z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami i remontami, a zwłaszcza niezbędnych do rozpoczęcia, realizacji i odbioru inwestycji oraz oddania do użytkowania;
8) koordynacja międzybranżowa;
9) koordynacja robót budowlanych;
10) koordynacja prac projektowych;
11) sporządzanie budżetu i rozliczanie zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdań;
12) organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami;
13) kompletowanie materiałów na etapie składania wniosku o dofinansowanie; 14) prawidłowe archiwizowanie dokumentacji Wydziału i terminowe przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego; 15) inne czynności służbowe zlecone przez Naczelnika Wydziału.
PLIK DO POBRANIA DLA ZAINTERESOWANYCH: ▶️ https://plonskwsieci.pl/upload/BKP_2110_8_2025_inspektor_ds.%20inwestycji%20(1).pdf
Awaria pompy - problemy z dostawą wody w Czerwińsku
Główna pompa i nie mieli backupu? Powinna leżeć kompletna nowa pompa na magazynie i czekać na awarie, a nie teraz dopiero sprowadzają jak doszło do awarii.
Abc
08:05, 2025-05-15
Zalew „Kraszewo” coraz bliżej?
Brawo! Fajnie, że coś w końcu jest robione w tej sprawie. Jako dziecko słyszałam o zbiorniku wodnym. Szkoda tylko, że jak on będzie gotowy to ja nie będę mogła "chwalić" się swoim ciałem - niestety, tyle lat czekania zrobiło swoje. Jeszcze raz wielkie brawa dla Gminy Raciąż, dla osób, które tworzyły wniosek, dla Pana wójta Zbigniewa.Bardzo się cieszę.
Aga
00:00, 2025-05-15
Istotny wyrok w sprawie płatnego parkowania
Ja tylko Wam przypominam, że w Płońsku jest strefa płatnego parkowania i trzeba płacić. Nie zapominać i nie liczyć na taryfę ulgową, bo nie ma takiej taryfy w naszej strefie.
Nocny Burmajer
23:25, 2025-05-14
Debata: kawalerka Nawrockiego, aborcja, wojna w Ukraini
gdzie są ci co głosowali na platfusów i pozostałych trzech zdrajców w 2023 roku?? wypowiadajcie się bo wcale was nie widać, tak was podgrzali wtedy że co, dzisiaj słów i argumentów brakuje
chciałem zapytać
23:12, 2025-05-14