Zamknij

Po co pozycjonować strony internetowe?

13:25, 30.10.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:25, 30.10.2020

Zakładasz firmę i masz zamiar stworzyć stronę internetową. Nagle wszyscy dookoła mówią do Ciebie o pozycjonowaniu strony, ale w zasadzie nie do końca ktokolwiek potrafi Ci powiedzieć, o co tak naprawdę chodzi? W ostateczności wiesz tyle, że pozycjonowanie w Google jest niezbędne, bo bez tego znikniesz. O co tak naprawdę chodzi?

  • Co to jest pozycjonowanie strony w internecie?
  • Rodzaje pozycjonowania.
  • Samodzielne działanie czy agencja marketingowa?

Co to jest pozycjonowanie strony w internecie?

Najskuteczniejsze pozycjonowanie strony w internecie, dzieje się na różnych płaszczyznach. Pozycjonowanie to nic innego jak sprawienie, aby Twoja strona internetowa pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwarki. Wyszukiwanie zazwyczaj wiąże się ze wpisaniem jakiejś frazy w pasek wyszukiwarki. To słowo kluczowe. To po takich słowach kluczowych Twoi odbiorcy mogą dotrzeć do Twojej strony internetowej.

Jednak na pozycjonowanie stron ma wpływ wiele czynników. Nie wystarczy na stronie umieścić samej treści. Ważne są szczegóły i niuanse. Treści muszą być odpowiednio napisane, zdjęcia odpowiednio podpisane, kod strony musi być odpowiednio stworzony.

Rodzaje pozycjonowania.

Pozycjonowanie powinno być odpowiednio dobrane do rodzaju Twojej działalności. Nie każda strona internetowa, czy firma potrzebuje dokładnie takich samych działań. Niektóre strony będą opierały się na długich i barwnych opisach na każdej podstronie. Podstron będzie sporo, a na każdej z nich, będzie opisana jakaś część Twojej działalności. 

Nie są to jednak przypadkowe opisy stworzone na kolanie. To wyspecjalizowane teksty stworzone przez specjalistę SEO. W zwykły tekst wplata specjalne słowa, pisze teksty w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie. Bierze pod uwagę to, jakie są algorytmy pozycjonowania w Google i innych wyszukiwarkach.

Jeśli prowadzisz firmę lokalną, specjalista wie, że najlepszym sposobem na pozycjonowanie będzie dla Ciebie skupienie się na lokalnych hasłach, mapach i tekstach związanych z działalnością i lokalizacją.

Pozycjonowanie organiczne to pojawianie się w wyszukiwarce naturalnie. Bez płatnych reklam. To jedno z najbardziej skutecznych sposób na przypływ nowych klientów. Działania, które trzeba podjąć, żeby otrzymywać dobre wyniki, są czasochłonne i wymagają wiedzy i doświadczenia. Dlatego najlepiej przekazać je w ręce specjalisty.

Samodzielne działania czy agencja marketingowa?

Ten aspekt będzie zależał głównie od Twoich umiejętności, wiedzy, ale przede wszystkim od budżetu. Marketing internetowy to bardzo szerokie działania. Jeśli chcesz mieć czas na prowadzenie firmy, najlepiej te działania przekazać komuś innemu.

Nie musi być to wyspecjalizowana agencja SEO. Skuteczne pozycjonowanie przeprowadzi dla Ciebie freelancer SEO. Jest ich teraz wielu na rynku. Często mają większą wiedzę i są bardziej „na bieżąco” ze wszystkimi danymi. Mają też bardziej indywidualne podejście do klienta, niż agencja.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%