Zamknij

Orły Cukiernictwa: Reklama internetowa dla cukierni

14:15, 28.08.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:15, 28.08.2020

Dziś już prawie nie ma firm, które w jakiś sposób nie istniałyby w Internecie. Przedsiębiorcy zrozumieli, że jest to medium, z którym lepiej się zaprzyjaźnić niż walczyć. Dobrze przeprowadzony marketing w sieci przynieść nam może spore zyski, a bardzo często jego koszt będzie o wiele niższy niż dla przykładu: wykupienie setek ulotek z drukarni. Jak więc zainwestować swój czas i uwagę w elektronicznego przyjaciela, by jak najwięcej zyskać?

Na początek – blog!

Pisanie artykułów na blogi jest bardzo przyjemnym zajęciem, na które nie poświęcimy zbyt wiele czasu. Tematyka to oczywiście cukiernictwo, ale szczegóły możemy wybrać sami. Mogą to być zarówno ciekawe przepisy, sposoby na idealną pianę z białek lub historia powstania niektórych receptur. Osoby bardziej uzdolnione w kierunku pisarskim, mogą pobawić się w pisanie opowiadania o właścicielu cukierni z Częstochowy, który ma nieprawdopodobne przygody. W wyborze narracji ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Cukiernia – profil na Facebooku

Facebook to bardzo wdzięczny portal dla każdej firmy. Profil zakładamy za darmo, mamy do czynienia z gotowymi szablonami wyglądu strony. Nawet bez inwestycji w reklamy sponsorowane, jesteśmy w stanie się wybić ponad zasięgi konkurencji. Pamiętajmy jednak, że tutaj liczy się przede wszystkim regularność dodawania treści. Jeśli wiemy, że trudno nam się będzie do tego zmobilizować, poprośmy kogoś o pomoc lub wybierzmy inne metody. Ogromną zaletą Facebooka jest możliwość bezpośredniego kontaktu z klientem. Wystarczy zamieścić zdjęcie świeżo przygotowanego sernika królewskiego i zapytać, czy odbiorcy mieliby ochotę go skosztować. Lawina komentarzy gwarantowana.

Orły Cukiernictwa – plebiscyt dla Ciebie

Orły to darmowy, internetowy plebiscyt dla przedsiębiorców, który wyłania najlepszych na podstawie ocen z Facebooka, Ceneo, TripAdvisor czy Zumi. Wszystkie te dane raz do roku gromadzone są przez automatyczny program komputerowy, by nie pominąć żadnej noty. Wynik końcowy firmy to średnia ważona z zebranych ocen, gdzie maksymalnie możemy uzyskać 10 punktów. Jednak wystarczy osiągnąć pułap 8.0 pkt, by stać się laureatem tegorocznej edycji plebiscytu. Dane wyróżnionych cukierni umieszczane są na liście zestawienia najlepiej ocenianych w branży, a chętni zwycięzcy mogą nabyć zestaw materiałów marketingowych, które można zamieścić w lokalu (np. dyplom z wyróżnieniem) albo w social mediach (logo plebiscytu).

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%