Zamknij

Siedziba lub oddział w biznesowym centrum dodaje firmie wiele prestiżu. Pod warunkiem, że pomieszczenia pozostaną zadbane

12:25, 17.08.2020 Materiał zewnętrzny Aktualizacja: 12:25, 17.08.2020
Skomentuj

Wizerunek marki w oczach potencjalnych klientów oraz przyszłych partnerów buduje się na wiele różnych sposobów. Począwszy od dbania o jakość oferowanych usług i towarów, przez szeroko zakrojone działania reklamowe, aż po takie „drobiazgi” jak życzliwa obsługa czy właśnie eleganckie biuro w dobrej lokalizacji. To duże miasta, ze stolicą kraju na czele, są głównymi ośrodkami biznesowych działań oraz spotkań na najwyższym szczeblu. Walcząc o jak najlepszą pozycję nie wolno zapominać o absolutnych podstawach.

Walory reprezentacyjne to nie wszystko. Równie istotne jest zapewnienie pracownikom komfortowych warunków

Należy to stwierdzić wprost: wywołanie pozytywnego wrażenia podczas pierwszej rozmowy odgrywa niezwykle istotną rolę w interesach. A naprawienie początkowych wpadek graniczy z niemożliwością. Zapraszanie kogokolwiek do pokoju konferencyjnego w momencie, kiedy blat stołu szpecą plamy po rozlanej kawie albo na dywanie są widoczne okruszki, to PR-owy strzał w kolano. A w pośpiechu, przygotowując wszystko na ostatnią chwilę, łatwo przeoczyć zabrudzenia zostawione kiedyś „na później, kiedy będziemy mieli czas na porządki”. Poza tym czyszczenie wszelkich powierzchni we własnym zakresie nigdy nie będzie tak dokładne, jak profesjonalny serwis. Według ekspertów z HOJO Clean – firmy oferującej sprzątanie biur w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu i innych miastach w Polsce – ambitni założyciele start-upów często nie zdają sobie sprawy, że pozorne oszczędności często skutkują jeszcze większymi stratami. Bardziej opłaca się współpracować z profesjonalistami i zapłacić za usługę, niż zajmować się wszystkim samodzielnie.

Regularne korzystanie z kompleksowego serwisu sprzątającego biuro to najprostszy sposób na utrzymanie porządku

Im większe zaniedbania w kwestii zachowania czystości, tym więcej potrzeba później pracy, aby przywrócić firmowe pomieszczenia do idealnego stanu. Wprawdzie pracownicy mogą zatroszczyć się o swoje stanowiska, ale robią to przede wszystkim dla siebie i własnej wygody. A co z częściami wspólnymi, aneksem kuchennym, toaletą? Przecież nikt nie będzie zostawał w biurze po godzinach, żeby wykonywać zadania grubo poniżej swoich kwalifikacji – nawet za dodatkowe wynagrodzenie. Dlatego korzystanie z usług firm sprzątających, które zajmą się porządkami poza czasem pracy przyjętym w firmie, stanowi optymalne rozwiązanie problemu utrzymania czystości na najwyższym poziomie. Zazwyczaj cenniki uzależnione są od powierzchni biura, zakresu wykonywanych czynności serwisowych oraz ich częstotliwości. Owszem, to są dodatkowe koszty, jednak zapewnienie odpowiedniej higieny i prezencji przynosi znacznie więcej korzyści dla firmy.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

RobertRobert

0 0

Jestem Robert, niedawno otrzymałem pożyczkę od Pani Anny Waleckiej, Jej obsługa jest szybka i rzetelna, niedawno otrzymałem od niej pożyczkę.
Jej adres e-mail to [email protected]
Możesz również skontaktować się z nią przez WhatsApp +48 795 752 112 22:36, 06.07.2023

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo
0%