INALCA POLAND Sp. z o. o. wchodzi w skład Grupy Cremonini – europejskiego lidera w produkcji i przetwórstwie mięsa wołowego, który od 60 lat wyznacza najwyższe standardy w przemyśle mięsnym na całym świecie. Jesteśmy nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmą. Odważnie patrzymy w przyszłość, pamiętamy jednak o korzeniach i kontynuujemy wypracowane przez lata dobre praktyki, zapoczątkowane w naszej firmie macierzystej. Zintegrowany łańcuch dostaw i zrównoważony rozwój firmy to fundamenty, na których wyrosła nasza marka i na których opieramy swoją codzienną działalność. Bardzo ważne są dla nas relacje z pracownikami – zapewniamy im nie tylko stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, ale także przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku. Dbamy o rozwój zawodowy naszych pracowników i oferujemy dodatkowe benefity. Nasza firma dynamicznie się rozwija, dlatego poszukujemy pracowników na stanowiska:
Twój zakres obowiązków:
• przygotowywanie prezentacji, katalogów, ulotek oraz innych materiałów promocyjnych
• przygotowywanie akcji promocyjnych
• współpraca z zewnętrznymi agencjami oraz dostawcami usług marketingowych
• organizacja targów branżowych, eventów oraz wydarzeń firmowych
• organizacja targów pracy, współpraca z urzędami pracy i z uczelniami
• przygotowywanie materiałów informacyjnych i marketingowych dotyczących komunikacji wewnętrznej w firmie
• prowadzenie firmowych social mediów i strony internetowej
• współpraca z innymi działami w zakresie działań marketingowych
• projektowanie prostych grafik do materiałów komunikacyjnych (np. Canva)
• nagrywanie i edytowanie video do materiałów komunikacyjnych i social media
Nasze wymagania:
• min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
• umiejętność tworzenia atrakcyjnych treści wizualnych i tekstowych
• łatwość formułowania treści, poprawność językowa w mowie i piśmie
• znajomość języka angielskiego lub włoskiego
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel, Word)
• znajomość programów graficznych (CANVA, Photoshop, itp.)
• kreatywność
• zmysł estetyczny, dokładność
• doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność i wysoka samodyscyplina
• znajomość rynku mięsnego będzie dodatkowym atutem
Twój zakres obowiązków:
• przeprowadzanie kontroli/audytów sanitarnych zakładu
• wykonywanie testów weryfikacyjnych oraz kontrola parametrów procesu
• pobieranie próbek do analiz
• monitorowanie i weryfikowanie krytycznych punktów kontrolnych
• nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP, GHP i SSOP
• dokumentowanie i wdrażanie działań korygujących i prewencyjnych
• udział w przygotowywaniu i weryfikowaniu dokumentacji
Nasze wymagania:
• wykształcenie wyższe – mile widziane w zakresie technologii żywności lub biotechnologii
• zdolności interpersonalne: komunikatywność, asertywność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
• umiejętność analitycznego myślenia
• praktyczna znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint)
Twój zakres obowiązków:
• prowadzenie listy zamówień, raportów i dokumentacji
• rozliczanie faktur zakupowych
• udział w procesie reklamacyjnym
• analiza posiadanych zasobów i zapotrzebowania na nie
• przeprowadzanie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków cenowych i umów
• monitorowanie rynku dostawców i identyfikowanie nowych możliwości
• analiza potrzeb firmy i współpraca z innymi działami w celu zrozumienia wymagań
• zarządzanie relacjami z dostawcami oraz audytowanie ich wydajności
• zarządzanie flotą samochodową
Nasze wymagania:
• wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, techniczne
• umiejętności analityczne, komunikatywność, otwartość, bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i systematyczność
• wysoka kultura osobista i etyka pracy
• bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu MS Office
• umiejętność egzekwowania wyników oraz zdolności negocjacyjne
• umiejętności pracy pod presją czasu i odporność na stres
• umiejętność pracy w zespole
• Prawo jazdy kat. B
Twój zakres obowiązków:
• wsparcie w prowadzeniu procesów onboardingu i offboardingu
• prowadzenie dokumentacji kadrowej
• wsparcie w zarządzaniu szkoleniami (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
• obsługa kadrowa pracowników
• monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• przygotowywanie analiz i raportów
Nasze wymagania:
• doświadczenie na stanowisku Młodszy Specjalista/ Specjalista ds. Kadr
• doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji
• znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
• zdolności organizacyjne
• umiejętność pracy w zespole
• doskonała organizacja pracy własnej
• praktyczna znajomość pakietu MS Office
• komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie i samodzielność
Twój zakres obowiązków:
• monitorowanie parametrów pracy amoniakalnej maszynowni chłodniczej
• obsługa central wentylacyjnych oraz urządzeń klimatyzacyjnych
• prowadzenie raportów zmianowych
• przestrzeganie obowiązujących przepisów dotyczących jakości w zakładzie Pracodawcy zgodnie z wdrożonymi standardami
• przestrzeganie przepisów BHP, ppoż. i sanitarnych, procedur, instrukcji, dyscypliny pracy, norm i zasad przyjętych w organizacji wewnętrznej zakładu
Nasze wymagania:
• wykształcenie zawodowe, techniczne lub wyższe profilowe
• umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
• umiejętność pracy w zespole
• odpowiedzialność, sumienność, punktualność i precyzyjność
• gotowość do podjęcia pracy zmianowej
Twój zakres obowiązków:
• usuwanie bieżących awarii/usterek systemów automatyki przemysłowej,
• wykonywanie bieżących i planowych przeglądów rozdzielnic sterowniczych i elektrycznych,
• kontrola i sprawdzanie poprawnego działania elementów automatyki przemysłowej w układach sterowania urządzeń i linii produkcyjnych, central wentylacyjnych m.in - przekaźniki, czujniki indukcyjne, fotoelektryczne, enkodery, falowniki, elementy automatyki zabezpieczenia przed przepięciami itp.
• utrzymanie w ruchu zautomatyzowanych linii produkcyjnych lub magazynowych,
• optymalizacja procesu produkcyjnego
• udział w analizowaniu przyczyn awarii i podejmowaniu działań prewencyjnych
Nasze wymagania:
• posiadasz wykształcenie kierunkowe o specjalności: elektryk, elektronik, automatyk
• posiadasz znajomość obsługi sterowników PLC-Siemens S-7 1500 w środowisku TIA PORTAL
• posiadasz umiejętność czytania schematów elektrycznych
• posiadasz uprawnienia SEP grupy G1 do 1kV w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, remontu
• posiadasz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, odpowiedzialność i sumienność
• jesteś gotowy do podjęcia pracy zmianowej
Twój zakres obowiązków:
• wykonywanie przeglądów technicznych instalacji oraz urządzeń mechanicznych
• przeglądy i kontrola stanu technicznego instalacji, maszyn i urządzeń
• diagnostyka maszyn i usuwanie awarii elektrycznych oraz mechanicznych
• montaż instalacji oraz urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną oraz ich uruchamianie
• utrzymanie ciągłości produkcji
• udział w analizowaniu przyczyn awarii i podejmowaniu działań prewencyjnych
Nasze wymagania:
• wykształcenie zawodowe, techniczne lub wyższe o specjalności mechanik, elektronik, elektrotechnik, elektromechanik
• ważne uprawnienia SEP (elektryk grupa G1 – 1kV)
• praktyczna wiedza z zakresu budowy maszyn
• umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
• odpowiedzialność, sumienność, punktualność i precyzyjność
• umiejętność pracy w zespole
• gotowość do podjęcia pracy zmianowej
• atrakcyjne wynagrodzenie
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• prywatna opieka medyczna
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
• obiady
• nauka języków obcych
• kursy i szkolenia
• parking dla pracowników
• firmowa drużyna sportowa
• praca w prężnie rozwijającym się zakładzie
Dane kontaktowe: tel.: 22 173 51 07, e-mail: [email protected]