Klienci Nest Banku muszą przygotować się na duże utrudnienia. Administratorzy banku planują prace techniczne, a te mają potrwać aż 5 dni. Co to oznacza dla klientów?
"Zmieniamy się dla Was" - tak o początkach prac serwisowych informuje Nest Bank. Klienci musza przygotować się na utrudnienia. Tak długich prac serwisowych w banku dawno nie było.
Pierwsze problemy zaczną się już 4 marca.
Kilka utrudnień będzie trwało cały czas, niektóre z nich były podzielone na etapy.
Użytkownicy kart muszą przygotować się na problemy w dniach od 4 do 8 marca. Wtedy to nie będzie można zmienić kodu PIN oraz limitu na karcie. Ponadto nie będzie można aktywować nowej karty, a także zastrzec karty.
W weekend (6-7 marca) nie będą działały przelewy natychmiastowe oraz Blik. Problemy dotyczyć będą także bankowości internetowej. W sobotę, 6 marca, od godz. 00:30 do 2:00 nie będzie można się do niej zalogować, a w niedzielę będzie działać w "ograniczonym zakresie".
W poniedziałek, 8 marca, klienci muszą natomiast spodziewać się utrudnień w płatnościach kartą. Warto więc zabezpieczyć się w gotówkę i pobrać ją wcześniej z bankomatu, żeby nie narobić sobie problemów w trakcie codziennych zakupów.
To tym bardziej ważne, że Nest Bank nie precyzuje godzin, kiedy pojawią się utrudnienia.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz