Zamknij

Kolejna oszustwo. Płońszczanka straciła kilka tysięcy złotych

15:05, 10.01.2025 Aktualizacja: 15:13, 10.01.2025
Skomentuj fot.: Marcin Szydlik/iszczecinek.pl/Zdjęcie ilustracyjne fot.: Marcin Szydlik/iszczecinek.pl/Zdjęcie ilustracyjne

39-letnia mieszkanka Płońska za pośrednictwem popularnej platformy handlowej próbowała sprzedać kurtkę. Przez komunikator otrzymała wiadomość z informacją, że jej przedmiot został sprzedany. W wiadomości znajdował się link, który miała otworzyć, aby dokończyć transakcję, odebrać pieniądze...

- Po kliknięciu w link została przekierowana na stronę przypominającą stronę płatności bankowych. Wybrała swój bank i zalogowała się na konto. Chwilę później zadzwonił do niej mężczyzna podający się za konsultanta bankowego. Mężczyzna poinstruował ją, jak rzekomo dokończyć transakcję

- informuje kom. Kinga Drężek-Zmysłowska z KPP w Płońsku. 

- Kobieta postępowała zgodnie z jego wskazówkami i potwierdziła operację w bankowej aplikacji mobilnej. Wkrótce potem otrzymała powiadomienie o zleconym przelewie wychodzącym na kwotę 4 tys. zł. Gdy zrozumiała, że padła ofiarą oszustwa, natychmiast przerwała rozmowę i zgłosiła sytuację na infolinię banku

 -dodaje rzecznik prasowa płońskiej policji. 

[ZT]20854[/ZT]

[ZT]20840[/ZT]

(RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%