Od 16 listopada usługa „Umów wizytę w urzędzie skarbowym" i nowy model obsługi podatników jest już dostępny w całym kraju. Załatwienie sprawy podczas bezpośredniej wizyty w Urzędzie jest możliwe po jej wcześniejszym umówieniu. Zwiększy to bezpieczeństwo podatników i komfort przy załatwianiu spraw.
Jak się umówić na wizytę?
Wizytę można umówić na 3 sposoby:
1) przez Internet – korzystając z elektronicznego formularza dostępnego na stronie wizyta.podatki.gov.pl,
2) telefonicznie – dzwoniąc pod nr telefonu 23662 04 80/ 82/ 84/ 85/ 87;
3) osobiście – w punkcie umawiania wizyt w Urzędzie (Sala Obsługi, stanowisko nr 8).
Ważne: można umówić się na wizytę, której termin przypada w ciągu najbliższych 14 dni.
Równocześnie zachęcamy do dalszego korzystania z dotychczasowych zdalnych form załatwiania spraw w Urzędzie. Informację telefoniczną można uzyskać korzystając z infolinii Krajowej Informacji Skarbowej, a sprawy podatkowe można załatwiać elektronicznie korzystając z serwisów podatki.gov.pl i biznes.gov.pl.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz