Zamknij

Liliana Kraśniewska awansowała na stanowisko wiceburmistrza Płońska. Burmistrz Pietrasik o innych zmianach

08:54, 31.01.2019 DT Aktualizacja: 12:28, 01.02.2019
Skomentuj Płońsk będzie miał dwóch wiceburmistrzów. Do Teresy Kozery dołącza Liliana Kraśniewska (z lewej) [Foto: Redakcja/Archiwum] Płońsk będzie miał dwóch wiceburmistrzów. Do Teresy Kozery dołącza Liliana Kraśniewska (z lewej) [Foto: Redakcja/Archiwum]

Od 1 lutego wchodzi w życie nowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Płońsku, określający zasady funkcjonowania ratusza. Jednym z ważniejszych zapisów i zmiany jest powołanie w tej kadencji drugiego zastępcy burmistrza. Będzie nim Liliana Kraśniewska, dotychczasowa szefowa wydziału współpracy i rozwoju gospodarczego.  

Lilianie Kraśniewskiej podporządkowany będzie pion  techniczny, m.in. kwestie związane z inwestycjami i remontami. Pierwszy zastępca, czyli Teresa Kozera – podobnie jak wcześniej – będzie odpowiedzialna za szeroko rozumianą politykę społeczną: kultura, sport, pomoc społeczna, sprawy  lokalowe i oświata.

Ponadto funkcję sekretarza miasta przejmuje Andrzej Bogucki, który pozostaje jednocześnie na stanowisku dyrektora wydziału usług komunalnych. Dotychczasowa sekretarz - Krystyna Marszał - Jankowska - obejmie funkcję dyrektora wydziału polityki społecznej UM w Płońsku. 

Jak podkreśla Filip Przedpełski, rzecznik prasowy ratusza, zarządzenie w sprawie nadania nowego regulaminu organizacyjnego nie przewiduje żadnych zwolnień z urzędniczych stanowisk. Nowy regulamin organizacyjny będzie obowiązywał od 1 lutego br.

Burmistrz o zmianach i osobach na nowych stanowiskach:

- To są osoby, które wszystkie ze mną pracowały. Mam do nich zaufanie. Wiem, że są bardzo dobrze przygotowane do tych funkcji. 

Zdecydowałem się na zmianę schematu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Płońsku. Urząd Miejski w Płońsku będzie audytowany. Przeprowadzony zostanie przegląd kadrowy wszystkich stanowisk. Mam to szczęście patrzeć na bieżąco, jak rozwijają się moi pracownicy – wielu z nich kształtować, szkolić. Mamy bardzo dobrą kadrę w urzędzie. Jest bardzo wiele osób mających ukończone jedne z najlepszych studiów w Polsce. Mamy dużą grupę osób młodych. 

Założyłem sobie kilka kroków na początek tej kadencji. Pierwszym krokiem było zbudowanie większości w radzie miejskiej, drugim – uchwalenie budżetu i uzyskanie wysokiego tempa pozyskiwania środków unijnych, To nam się wszystko udało do tej pory. Doszliśmy do tego, aby dostosować otoczenie urzędu, a potem jednostek do wymogów, jakie musimy spełnić, aby zrealizować zadania. 

Skala zadań, jakie realizuje samorząd miasta, bo wszystko zaczyna się w urzędzie, jest tak duża, że jest mi trudno ogarnąć wszystkie zadania jednoosobowo. Dlatego zdecydowałem się na powołanie drugiego zastępcy burmistrza i nowy podział zadań w urzędzie miejskim.

Generalnie są trzy piony. Pierwszy – ten, który wiąże się z infrastrukturą techniczną – inwestycjami i remontami, przypisany jest pani Liliannie Kraśniewskiej. Powołujemy też nowego kierownika referatu inwestycji – Agnieszkę Kanię. Będzie również nowy sekretarz w Urzędzie Miasta – pan Andrzej Bogucki. Pani Krystyna Marszał-Jankowska, na moją prośbę, zgodziła się na zmianę stanowiska pracy. Podpisaliśmy stosowne dokumenty. I objęcie bardzo trudnego stanowiska, gdzie jest olbrzymie zadanie zagospodarowania pola całej polityki społecznej – ¾ całego budżetu miasta. Bardzo liczę na innowacyjność pani Krystyny Marszał-Jankowskiej. Chcemy w tym pionie tym pionie zbudować nową jednostkę, jaką będzie centrum usług wspólnych (centrum zakupów wszystkich jednostek w jednym miejscu). Szefem tego właśnie pionu jest pani burmistrz Teresa Kozera. Trzecim pionem jest wydział organizacyjny, w tym kancelaria urzędu. Zajmuje się spinaniem i organizacją całości urzędu – wszystkich komórek. Dyrektorem pozostaje pani Aneta Drążkiewicz. Pani Iwona Kmieć pełnić będzie odpowiadać za system ISO. Jagoda Wołek będzie kierownikiem kancelarii urzędu i referatu administracyjnego. Powołaliśmy nowy referat w wydziale finansowym. Będzie zajmował się windykacją i ewidencją majątku, a także podatkiem VAT. [za Filipem Przedpełskim, rzecznikiem prasowym ratusza]

(DT)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(27)

MieszkankaMieszkanka

40 12

Na dworzec kasy nie było, a na nową posadkę jest. Takie oto życie w Płońsku 09:42, 31.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

mieszkam w rynkumieszkam w rynku

9 4

Żałosne po prostu Niestety niezależnie od opcji politycznej w tym mieście od władzy nie można oczekiwać mądrości 21:31, 01.02.2019


..............

2 0

dworzec nie należy do miasta 10:15, 05.02.2019


reo

jaja

23 10

Czemu mają te przestawianki służyć? 11:45, 31.01.2019

Odpowiedzi:3
Odpowiedz

andrzej ferskiandrzej ferski

13 12

Jak to o co chodzi duże przetargi wielkie obrywki
17:02, 31.01.2019


Liliana Kraśniewska Liliana Kraśniewska

6 12

Panie radny Andrzeju Ferski, dla Pana informacji - postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku zamówień o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy, prowadzi wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamawiający.
Jednym słowem wszystko odbywa się elektronicznie. Pana insynuacje są nie na miejscu, a to jak ocenia Pan innych, świadczy przede wszystkim o jakości Pana życia.

Pozdrawiam serdecznie
Liliana Kraśniewska
PS. Jeżeli jest Pan zainteresowany poznaniem procesu udzielania zamówień zapraszam do urzędu. 02:31, 02.02.2019


Jedrek dobry jestes?Jedrek dobry jestes?

9 2

Kasa nie bierze sie znikad .Trzeba jej pomoc by trafila tam gdzie trzeba...A im wiecej zamieszania tym obraz sie bardziej rozmywa...A we mgle jak to we mgle! 06:26, 03.02.2019


krynkryn

21 10

na ostatnią kadencję można poszaleć za ludzkie pieniądze 17:07, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

ObserwerObserwer

14 3

Nastepczyni juz jest namaszczona...Dynastia nie odda władzy...SPOKO!!! 06:02, 01.02.2019


Mieszkanka Mieszkanka

12 22

Jak zwykle dociekania... Dobra organizacja pracy w Urzędzie Miasta będzie z pożytkiem dla nas - mieszkańców. I tyle!!! 17:12, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

DobreDobre

7 1

To fakt wladza tu mieszka w Plonsku .Bedzie jej lepiej to fakt .... 06:28, 03.02.2019


CzytelnikCzytelnik

9 14

Dworzec nie jest miejski, gmina nie moze wydawac publicznych srodkow na wlasnosc prywatna. A reorganizacja pracy ma sluzyc przygotowaniu miasta do reliazcji najwiekszych inwestycji w Plonsku i jest jak najbardziej na plus :) 21:17, 31.01.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

JoolJool

3 4

Cz w Płońsku sa jakieś inwestycje????? 08:33, 01.02.2019


TakTak

5 1

Są. Supermarkety i mikro galerie handlowe. 22:44, 03.02.2019


Wstyd Wstyd

16 11

Jankowska się stawiała to ją bliżej drzwi, a Bogucki dezerter - specjalista z Ciechanowa ją wygryzł. Lilianna trzyma z Wiśniewską, więc by nie uciekła do starostwa bach burmistrzowanie. Wstyd to mało powiedziane. 23:07, 31.01.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

TaaakTaaak

2 6

Taaaak, coś masz słabe info albo z PiSu jesteś. Do powiatu??? Do czego? Specjalistka od inwestycji do powiatu??? Powiat nie ma pięniędzy, a jak widać zarząd naszego powiatu nawet budżetu chyba nie rozumie i nie umie uchwalić porządnie... miasto gra w zupełnie innej lidze niż powiat. 19:17, 01.02.2019


BorówkaBorówka

40 84

Ciekawe czy wszyscy nowi kierownicy mają wyższe wykształcenie... 14:29, 01.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ListonoszListonosz

62 2

Lojalność jest ważniejsza. 16:56, 01.02.2019


ulaulaulaula

1 0

raczej wszyscy kierownicy nie mają wyższego wykształcenia 09:15, 12.03.2019


waciakwaciak

18 6

to już więcej jak na waciki wystarczy 15:42, 01.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

hora curkahora curka

16 5

Przed wyborami skakaliśmy sobie do oczu (wyborcy) ten, tamten, układ, zmiany i tp.
I patrzcie co mamy... Biurokracja rozrasta się w zastraszającym tempie; teraz, jak burmistrz poleci do Korei ratować światowe status qou, wtedy będzie go zastowały dwie osoby, bo jedna nie podźwignie. Taki sztab ludzi, w mieście i powiecie, w każdej gminie, w kazdym urzedzie - toż to rozbój w biały dzień, żeby zapyziała sypialnia, juz nawet nie Warszawy ale Czosnowa i Nowego Dworu miała wydatki o 40 % większe niż ościenne powiaty. Niedługo obalewo pt.: Czerwińsk nad Wisłą uzyska prawa miejskie i wydatki ulegną kolejnemu wzrostowi.
Czy wydatki na samorzady i urzędy nie mają pewnych granic ? Może jest tu ktoś zorientowany, bo nie wiem nawet gdzie szukać.... Czy mozna podnosić diety nie bacząc na rachunek ekonomiczny płatnika ? Czy powiat potrzebuje aż tylu urzędników, czy miasto musi zatrudniać znaczna liczbę dyrektorów, zastępców, następców i tp ? Czy ktoś reagował na pobyt byłego szefa jednej z gmin na l4 pomimo wygaśnięcia kadencji ? Tymczasem pod mój adres przyszła decyzja o podwyżce cen wywozu śmieci o ładnych kilkadziesiąt %, kolejna o podatkach, nawet nie licze ale istotnie wyzsza niz ostatnio - wszystko oczywiśxie w trosce o najwyzsza jakość uslug
nosz k... ręce opadają

21:18, 02.02.2019

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OkiOki

5 2

Najwarzniejsze ze sie BIZNES kreci. 06:31, 03.02.2019


Do Andrzeja KDo Andrzeja K

7 2

Panie kiedy pan zwolnisz parking przy ulicy Plockiej z tych panskich gratow??? Panie to wspolna ulica a nie zlomowisko panskiego warsztatu??? 06:33, 03.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

andrzej ferski andrzej ferski

6 5

człowieku moje samochody to stoją jeszczen w rynku a jak chcesz umyć którego grata to zapraszam na podwórko możliwe że w nagrodę dostaniesz piwo. 06:03, 04.02.2019

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

ObatelObatel

2 1

No tak dawne PZPR to czuć i slychać 15:24, 04.02.2019


PisPis

2 1

U a co tak cienko tylko piwo???? Kiedys to wodka byla za glosy wyborcze hehehe 15:29, 04.02.2019


MieszkaniecMieszkaniec

8 0

No i podatki 20% w górę. (nieruchomości, śmieci) 14:55, 05.02.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%