Data dodania: 2024-09-24 15:23:03 ID: 4639
798 Pokaż numer [email protected]
Obowiązki
• Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją dotyczącą obszaru bezpieczeństwa i higieny pracy w szczególności: dokumentacją powypadkową, dokumentacją związaną z występowaniem czynników niebezpiecznych i warunków szkodliwych dla zdrowia, dokumentacją oceny ryzyka zawodowego.
• Prowadzenie szkoleń z dziedziny BHP.
• Sporządzanie analiz stanu BHP oraz inicjowanie działań, mających na celu poprawę warunków, prowadzenie audytów wewnętrznych.
• Budowanie świadomości pracowników na temat bezpieczeństwa i higieny pracy.
• Inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań.
• Kontrolowanie działań organizacji i doradztwo w zakresie warunków, metod pracy oraz innych standardów w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym wdrażanie przepisów i standardów grupowych.
• Realizacja działań wynikających z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
Wymagania
• Wykształcenie wynikające z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2.09.1997 – w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
• Znajomość przepisów z zakresu prawa dotyczącego BHP
• Dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office
• Samodzielność w realizacji zadań, dokładność i rzetelność
• Umiejętność pracy na wyznaczonych celach i terminach
Oferujemy
• • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• • wynagrodzenie zawsze na czas (podstawa+premia),
• • możliwość rozwoju zawodowego
• • możliwość przystąpienia do PPK.
Benefity
Ubezpieczenie na życie