Zamknij

Trwała przewaga nad konkurentami jest możliwa. Pozycjonuj swoją firmową stronę!

12:56, 11.08.2020 Materiał zewnętrzny Aktualizacja: 12:57, 11.08.2020
Skomentuj

Nawet szeroko wypromowana marka nie daje nam jeszcze gwarancji, że nikt nie zdoła naszej pozycji na rynku podważyć – walka o klienta toczyć się musi cały czas i nie można oddawać w niej pola. Trzeba ją jednak prowadzić umiejętnie i zdobywać atuty czyniące te zmagania łatwiejszymi. Wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania Google to nie tylko niezwykle skuteczny, ale i wyjątkowo efektywny sposób promocji.

Zwyciężysz, jeśli odbiorca dotrze do Ciebie w Google natychmiast

Kilka miejsc wyżej lub niżej, co za różnica? – zapyta ktoś. Nierzadko kolosalna! Niezmiennie od lat pierwsze trzy cieszą się wielokrotnie większą popularnością od kolejnych. Walka o nie, zwłaszcza, jeśli i rywale dbać będą o swoje pozycje, będzie bardzo długa. W przypadku trudnych fraz, poczekamy na to wiele miesięcy, niekiedy lata.

Radykalny wzrost popularności witryny i liczby zamówień może pojawić się tymczasem znacznie wcześniej. Zwykle kończymy przecież wyszukiwanie na pierwszej stronie, jeśli znaleźliśmy na niej wyniki odpowiadające zapytaniu. Nawet to jedno dzielące nas od niej miejsce znaczy więc bardzo dużo! Kolejnym ważnym progiem jest ten wymagający przewijania strony. Dziś, w dobie wielkiej roli urządzeń mobilnych o różnych proporcjach ekranu i wobec faktu, że rezultaty organiczne zostają spychane w dół, pod reklamy Ads czy np. wyniki z grafiki, może się on znajdować w różnych miejscach. Bądź zawsze ponad nim! To po prostu się opłaca, toteż, jak mówią fachowcy z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Z reguły użytkownik wyszukiwarki otwiera tylko jeden link i jeśli okaże się, że odesłał on go do strony spełniającej jego oczekiwania, nie wraca już do SERP, czyli strony z wynikami. Walka o jego uwagę rozgrywa się więc w ciągu kilku sekund – kto jednak znajduje się poza zasięgiem jego wzroku, ten nawet do niej nie staje! Zmień to więc czym prędzej! M.in. to jest jednym z powodów, dla których warto kontynuować kampanię Ads także wówczas, gdy już znajdziemy się na dobrych lokatach w rezultatach organicznych.

Pozycjonowanie to działanie długofalowe. Miej to na uwadze!

Zlecając jakiekolwiek usługi lubimy wiedzieć, kiedy pojawi się efekt i jaki on będzie. W przypadku pozycjonowania stron rzecz przedstawia się jednak nieco inaczej – obietnice błyskawicznych rezultatów, zwłaszcza, jeśli towarzyszą im atrakcyjne ceny, powinny eliminować takich wykonawców z pola naszego zainteresowania. Współcześnie algorytmy Google są bowiem nieubłagane i możemy być pewni, że zareagują na tanie, spamerskie metody czy zuchwałe mnożenie ilości pozyskiwanych linków.

Szybko da się zdobyć dobre miejsca na frazach łatwych, przy czym „szybko” oznacza dziś czas np. ok. trzech miesięcy. Taka propozycja, choć brzmi wiarygodniej, także powinna być jednak bacznie przeanalizowana. Jak przypominają specjaliści z firmy AFTERWEB, naszym celem nie jest zdobycie wysokich miejsc, właściwie nie jest nim nawet wzrost liczby odwiedzin strony, bo cóż nam po nim, jeśli będą to w większości goście przypadkowi? Walcz o nowe zamówienia i zysk! To wymaga odpowiedniej strategii, a więc dotarcia do właściwych grup docelowych, czyli po prostu doboru takich fraz, jakie wykorzystują nasi klienci. Jak je wskazać i przewidzieć ich konwertowanie? Doświadczenie specjalisty SEO jest tu wręcz bezcenne. Zostaw to więc jak najlepszym!

Oczywiście moment wzrostu zysku można nierzadko przyspieszyć równolegle stosując frazy długie, łatwiejsze, tak czy inaczej czekają nas jednak długofalowe działania wymagające od nas cierpliwości. Efekty nie pozostawiają jednak wątpliwości, że warto było się w nią uzbroić. Zdobądź dobre lokaty i zyskaj trwałą przewagę!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%