Zamknij

Największe korzyści, jakie Twojej firmie przyniesie profesjonalne pozycjonowanie stron. Zyskasz i finansowo, i wizerunkowo

11:58, 21.11.2019 . Aktualizacja: 13:15, 12.06.2023
Skomentuj

Nowoczesny biznes wymaga skutecznej promocji, dopasowanej do specyfiki branży oraz profilu klienta idealnego. Inwestycja w reklamę musi być dobrze przemyślana, zwłaszcza gdy do dyspozycji jest całe mnóstwo najróżniejszych kanałów komunikacji. Szczególnie przestrzeń internetowa daje specjalistom do spraw marketingu niezwykle szerokie pole do popisu. Jednak opinia ekspertów z agencji AFTERWEB jest jednoznaczna: pod względem efektywności kampanii nic nie może się równać z pozycjonowaniem stron.

Na witryny z pierwszej strony w Google przypada grubo ponad 90% wszystkich kliknięć w wyszukiwarce

O tym, że współcześni konsumenci podejmują decyzję na podstawie informacji z internetu, raczej nikogo nie trzeba już przekonywać. W końcu już 86% wszystkich transakcji zakupowych rozpoczyna się od wysłania zapytania do wyszukiwarki. I z roku na rok wartość sprzedaży dokonywanej przy udziale Google rośnie. Kompleksowe pozycjonowanie stron ma tym większe znaczenie dla przedsiębiorców, im mocniej ich klienci z grupy docelowej bazują na informacjach oraz ofertach z sieci. A skoro z wyszukiwarki Google regularnie korzystna ponad 94,2% polskich internautów, wniosek może być tylko jeden: miejsce w rankingu SERP ma decydujący wpływ na to, którą firmę wybiorą konsumenci ze skonkretyzowanymi potrzebami i oczekiwaniami. Odbiorcy wchodzą na te strony, które algorytmy uznają za najbardziej odpowiednie do otrzymanego zapytania. Te najczęściej odpowiadają oczekiwaniom użytkowników, wobec czego nie odczuwają konieczności wchodzenia na inne serwisy i porównywania alternatywnych opcji.

Najbardziej spektakularne rezultaty pozycjonowania stron odnotowują przede wszystkim lokalne firmy

Wzrost liczby użytkowników na firmowej witrynie po przesunięciu jej w najczęściej klikane rejony Google mierzy się w setkach, a czasami nawet tysiącach procentów. Według przedstawicieli AFTERWEB zwiększenie częstotliwości odwiedzin o ponad 300-400% w ciągu kilku miesięcy to wynik, który w branży SEO wcale nie należy do szczególnej rzadkości. Jeśli chodzi o przełożenie wejść na zyski, tutaj również dane prezentują się niezwykle interesująco. Skok sprzedaży o 70% w niespełna rok z pewnością mocno przemówi do wyobraźni wszystkim, którzy prowadzą własną działalność. Jednak do uzyskania takich efektów potrzeba specyficznych warunków, jak choćby chłonnego rynku z wysokim potencjałem oraz kampanii SEO dostosowanej do indywidualnej sytuacji firmy wśród innych przedstawicieli lokalnej branży. Pozycjonowanie we Wrocławiu będzie wyglądało nieco inaczej, niż ma to miejsce w takich miastach jak Warszawa czy znacznie mniejsza Jelenia Góra. Przede wszystkim z uwagi na zupełnie inny zestaw fraz kluczowych, który w danych okolicznościach będzie najbardziej atrakcyjny.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%