Na obwodnicy zachodniej roboty trwają na wszystkich odcinkach. Jest to związane z technologią i z harmonogramem prac - informuje Urząd Miasta w Płońsku.
- Między ulicą Płocką a mostem układany jest asfalt, a na na skrzyżowaniu obwodnicy zachodniej z ul. Szkolną powstaje rondo. Od ronda na Szkolnej w kierunku Młodzieżowej trwają roboty związane z ustawieniem krawężników i wykonaniem chodników - przekazuje Filip Przedpełski, rzecznik prasowy płońskiego magistratu.
[Foto: zbiory UM w Płońsku]
Przypomnijmy, że ilustrowana inwestycja przebiega w ramach projektu pn.: "Budowa ścieżek rowerowych w ramach działania ograniczenie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej", której beneficjentem jest Gmina Miasto Płońsk, a którego wartość opiewa na 65 330 827,37 zł, w tym kwota dofinansowania wynosi 55 671 467,69 zł.
Pytanie11:25, 15.04.2021
Dlaczego łączna szerokość ścieżek rowerowych jest większa niż szerokość jezdni dla samochodów ? Czyżby przewidywano tak duży ruch rowerowy, czy może jest to projektowane pod rowerzystów nie umiejących utrzymać prostego toru jazdy? 11:25, 15.04.2021
anonim11:39, 15.04.2021
Dlaczego ta droga jest taka wąska? Masakra... 11:39, 15.04.2021
Kororowe12:27, 15.04.2021
Zamykam oczy i widzę powyłamywane krawężniki przez samochody cieżarowe na tej obwodnicy 12:27, 15.04.2021
PIASKOWA12:47, 15.04.2021
A obiecywanej budowy ul. Piaskowej jak nie było tak nie ma.... a minęły już 4 lata 12:47, 15.04.2021
Magdalena13:42, 15.04.2021
Robota się pali w rękach ... a gdy nagle spowolni z niewiadomych przyczyn, to usłyszymy że trzeba jeszcze pomalować oznakowanie poziome co będzie trwać co najmniej pół roku (patrz obwodnica wedelek). 13:42, 15.04.2021
Drogowy14:15, 15.04.2021
Wyobraźmy sobie wyprzedzanie ciężarówką nawiedzonego rowerzysty, który nie potrafi korzystać ze ścieżki rowerowej. Jego odległość od takiej ścieżki ok 1 metr. Minimalna odległość auta wyprzedzającego to minimum 1 metr zgodnie z prawem ruchu drogowego. Jednak czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych, odległość powinna być większa. Taki manewr przy tak wąskiej ulicy będzie wymagał całkowitego zjazdu na przeciwległy pas ruchu. Kto zaakceptował taki projekt ulicy??? 14:15, 15.04.2021
Pytam. 15:29, 15.04.2021
Jest szansa że otworzą warunkowo od Szkolnej do Płockiej ( bez szumu i fleszy)? Chociaż na czas remontu Szkolnej. Ile to już by odkorkowało miasto. Da się ? 15:29, 15.04.2021
Sylwka.15:38, 15.04.2021
W naszym mieście się tylko buduje, remontuje i urządza, jak w pewnej reklamie sklepu meblowego. Tylko z otwarciem czegokolwiek jest problem. 15:38, 15.04.2021
Rokowania22:12, 15.04.2021
Za dwa lat ratusz ogłosi koniec budowy drogi, ... dodając że jeszcze tylko pomalują oznakowanie poziome, po czym miną kolejne trzy lata. 22:12, 15.04.2021
Oznakowanie ścieżki 21:36, 22.09.2021
Czy ty razem starczy Wam pieniędzy na oznakowanie poziome ścieżki rowerowej ? 21:36, 22.09.2021
Robotawre14:06, 15.04.2021
7 1
Pewnie spełnia jakieś tam wymagane minimum norm. Wiele inwestycji jest robionych po najniższej linii oporu i tak to wygląda. A że potem ciężko będzie się minąć większym samochodom to już nikogo nie obchodzi. 14:06, 15.04.2021