Zamknij

Internetowy bank glosow pomoże w wyborze najlepszego lektora do nagrania

08:47, 22.07.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:43, 27.07.2020

Reklama w radiu, a może w telewizji? Podłożenie głosu w serialu lub w grze komputerowej? A może audiobook albo nagranie do automatycznej sekretarki? To tylko wybrane rodzaje nagrań lektorskich, jakie mogą być przygotowane wspólnie z bankiem głosów online.

Dobry lektor to podstawa w realizacji wielu projektów. Dzięki niemu można w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę i przyciągnąć klientów, ale również informować czy zapewnić słuchaczom lub widzom dobrą rozrywkę. Aby dobrać właściwego lektora do danego zadania, powstały banki głosów lektorskich, czyli specjalne bazy, w których znajdują się nagrania wielu lektorów. Teraz można korzystać z nich również przez internet.

Czym jest bank głosów online?

Banki głosów lektorskich działające w internecie są obecnie bardzo popularne. Mają one formę serwisów internetowych, za pomocą których można otrzymać dostęp do wielu nagrań lektorów – bezpłatnie i bez potrzeby rejestracji na stronie. W bankach do dyspozycji są różne próbki nagrań, w tym głosów męskich oraz damskich, głosów mających różny wiek – dziecięcych, młodzieżowych, osób dorosłych czy seniorów. Można także znaleźć w nich nagrania lektorów obcojęzycznych, które mogą przydać się do realizacji projektów wymagających udziału native speakera. Taki bank glosow - https://www.powitania.pl/bank-glosow/ jest zatem bardzo dobrym wyborem dla każdego, kto chce zrealizować projekt wymagający udziału lektora. Znalezienie odpowiedniego głosu jest bardzo łatwe poprzez możliwość odsłuchania próbek nagrań. Dodatkowo, bazy wykorzystują specjalne filtry, które umożliwiają dopasowanie parametrów głosu lektora do konkretnego nagrania.

Jak wybrać najlepszego lektora?

Reklama leku dla seniorów, a może napoju dla dzieci? Każdy z tych projektów będzie wymagał wybrania innego lektora do odczytania przekazu. Podobnie jest w przypadku realizacji wielu pozostałych materiałów, dlatego też kluczem jest dobranie takiej osoby, która będzie mogła najlepiej wpisać się w daną rolę. Dobry lektor powinien przede wszystkim odpowiadać konkretnej grupie docelowej. Tutaj duże znaczenie mają zatem marketingowcy, którzy na podstawie badań tej grupy powinni zasugerować najlepszego lektora, którego płeć i tembr głosu będą mogły zapewnić najlepszy efekt. Oczywiście, lektor także powinien odznaczać się nienaganną dykcją, aby nagranie było wykonane profesjonalnie. Gdy cechy dobrego lektora zostaną wyznaczone, można przystąpić do jego poszukiwania w banku głosów lektorskich. Dodatkowo, banki głosów współpracujące ze studiami nagraniowymi pozwalają na zlecenie nagrań od razu. Przez internet to bardzo proste!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%