Zamknij

,,Orły Branży Budowlanej'' komunikacja marki firmy budowlanej

13:19, 21.05.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:20, 21.05.2020

Branża budowlana od zawsze przeżywa swoje upadki i wzloty, które wynikają z aktualnej sytuacji gospodarczej kraju, wysokości stóp procentowych kredytów hipotecznych oraz wielu innych czynników dalszego otoczenia firm, na które jak wiemy, nie mają wpływu. Jednak nawet w trudnych czasach, przy odpowiednim zarządzaniu marketingowym, i podtrzymaniu dobrych relacji z klientami, firma budowlana może odnieść sukces.

Na co firma ma wpływ

Wydawałoby się, że budowanie świadomości marki dotyczy bardziej „medialnych” branż, nic bardziej mylnego. Tworzenie spójnego wizerunku jest niezwykle istotne także w przypadku budownictwa. Nieustanne podnoszenie jakości usług i produktów, dbałość o klienta i odpowiadanie na jego potrzeby, owocuje ciągłością zleceń i pozyskiwaniem kolejnych inwestorów.

Jak to osiągnąć?

Spora część przedsiębiorców decyduje się na wykorzystanie nowoczesnych mediów do komunikacji. Podstawowym dzisiaj narzędziem jest z pewnością Internet, za pośrednictwem którego, najszybciej dotrzeć można do największej grupy klientów docelowych. Oprócz stworzenia strony internetowej, która pozwoli odbiorcom na poznanie działalności nawet niewielkiej firmy budowlanej z Zabrza, takie środki przekazu umożliwiają monitorowanie wizerunku przedsiębiorstwa w oczach klientów. „Orły Branży Budowlanej” jest jednym z rankingów, na których znajdziemy najlepsze firmy w danym mieście lub powiecie. Warto korzystać z możliwości udziału w takich przedsięwzięciach, które podnoszą świadomość odbiorców i pozwalają im na szybkie wyszukiwanie najlepszych wykonawców w branży.

Negatywne opinie klientów

Niskie oceny użytkowników portali nie są niczym wyjątkowym w dobie szybkiego przepływu informacji. Oczywiście, część z nich może być nieprawdziwa, natomiast, coraz częstsze głosy niezadowolenia mogą oświadczyć o tym, że nastąpiło pogorszenie samej komunikacji lub problem leży w obniżeniu jakości usług lub produktów. Po identyfikacji problemu, należy niezwłocznie zadbać o naprawę wizerunku, gdyż taka sytuacja oznacza również spadek notowań w rankingach, za sprawą nawet pojedynczych nieprzychylnych opinii.

Inaczej wygląda sytuacja w plebiscycie „Orły Branży Budowlanej” oraz wszystkich innych branż uczestniczących w realizacji inwestycji budowlanej, w tym elektryki, stolarstwa i meblarstwa, gdzie nawet posiadanie paru niskich not, nie odbiera szansy firmie na otrzymanie tytułu laureata. Do zestawienia, organizatorzy uwzględniają wszystkie oceny punktowe w sieci, uzyskane przez przedsiębiorcę w ciągu całego roku, z których wyliczany wynik nie może być niższy, niż 8 na 10 punktów.

Udział w plebiscycie jest chętnie wykorzystywaną przez firmy okazją na zaprezentowanie swojej działalności. Co bardzo istotne, „Orły Branży Budowlanej” nie przewiduje udziału sponsorów branżowych, czy też głosowania poprzez płatne sms-y, co zwiększa wiarygodność rankingu oraz pozwala na prezentację tylko obiektywnych wyników.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%