Zamknij

Globalne narzędzia dla przedsiębiorców działających lokalnie. Google daje fantastyczne możliwości również mniejszym firmom

13:49, 31.01.2020 Materiał zewnętrzny Aktualizacja: 13:50, 31.01.2020

Wyszukiwanie w internecie stało się podstawową metodą zdobywania informacji oraz robienia zakupów. Dotyczy to nawet tak prozaicznych czynności, jak poranne wyjście po sprawunki – Google wydatnie pomaga w znalezieniu właściwych sklepów czy wybraniu najkorzystniejszej oferty. Mikroprzedsiębiorstwa muszą zatem odpowiednio zadbać o zaznaczenie swojej obecności w przestrzeni internetowej. Pytanie brzmi, czy są w stanie zrobić to wystarczająco skutecznie?

Chcesz piąć się w rankingach na własną rękę? Czeka Cię piekielnie trudne, ryzykowne zadanie

Małe, rozpoczynające działalność firmy raczej nie narzekają na zbyt duży budżet, z którym nie wiadomo co zrobić. Wręcz przeciwnie, każdą złotówkę ogląda się po 3 razy z każdej strony, zanim zapadnie decyzja o jej zainwestowaniu. W ten sposób dochodzi do sytuacji, w których właściciele starają się koniecznie zrobić wszystko własnymi siłami, szerokim łukiem omijając specjalistyczne usługi dla biznesu. Poczynione w ten sposób oszczędności okazują się jedynie pozorne, a w pozycjonowania w Google będzie to szczególnie dotkliwe. Nieumiejętnie prowadzone prace nad stroną, stosowanie przestarzałych metod prędzej poskutkuje nałożeniem filtra lub bana na domenę niż awansem do TOP 3 wyszukiwarki. Agencja AFTERWEB, renomowana firma pozycjonująca strony, wyjaśnia to w następujący sposób: Google stale podwyższa wymagania wobec serwisów www. Na przestrzeni ostatniej dekady zdarzyło się już kilka dużych aktualizacji algorytmów, po których wysoko notowane witryny wypadały daleko poza pierwszą dziesiątkę. Gwałtowny odpływ potencjalnych klientów zdecydowanie nie pomaga w płynnym rozwijaniu biznesu.

Doświadczona firma pozycjonująca strony pomoże Twojej firmie w osiągnięciu założonych celów

Ponadto wypada mieć świadomość, ile sumiennej i rzetelnej pracy trzeba włożyć w firmowy serwis www, aby spełniał on wszystkie konieczne standardy jakości. Tak naprawdę udoskonalanie witryny według wytycznych Google stanowi nieprzerwany proces – w końcu konkurencja nie zasypia gruszek w popiele, tylko pozycjonuje własną markę. A internauci działają według prostego schematu: im wyżej w wynikach wyszukiwania znajduje się dana strona, tym częściej ją odwiedzają. Według różnych szacunków pierwsze miejsce w części organicznej przynosi od 40 do 60% wejść z całego ruchu, jaki wygenerowało zapytanie. Tak duże udziały mają przełożenie na liczbę unikalnych użytkowników na stronie, a także poziom konwersji. Niektóre firmy pozycjonujące strony w Google szczycą się tym, że są w stanie w naturalny sposób poprawić ruch na stronie o 300%, co średnio przynosi wzrost zysków na poziomie 70%.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%