Zamknij

Jak uatrakcyjnić swoje stoisko targowe? Odkryj 3 niezawodne sposoby!

10:10, 09.07.2019 Materiał Partnera Aktualizacja: 10:11, 09.07.2019

Wyjazd na targi to niezwykle istotny moment w życiu każdej firmy, zwłaszcza jeśli uczestniczy w nich pierwszy raz. Umożliwiają bowiem bezpośrednią promocję produktów i usług, kontakt w cztery oczy z potencjalnymi klientami, a także budowanie marki i jej rozpoznawalności wśród odbiorców. Jednak sama oferta nie wystarczy, żeby przyciągnąć do siebie ludzi. Jesteśmy wzrokowcami, dlatego tylko dobrze zaprojektowane i ciekawe stoisko jest w stanie zatrzymać przechodzących na dłużej. Jak stworzyć przestrzeń, która przyczyni się do sukcesu sprzedażowego?

Zastanów się, jaki typ stoiska będzie dla Ciebie odpowiedni

Nawet jeżeli to Twój debiut na targach branżowych czy targach pracy, pewnie choć raz byłeś na takim wydarzeniu jako osoba odwiedzająca. Miałeś więc okazję przyjrzeć się stoiskom od drugiej strony i zorientować, jak wyglądają. Obecni wystawcy decydują się na stoiska otwarte jednostronnie, dwustronnie albo trzystronnie. Wszystko zależy od rodzaju prezentowanej oferty, od branży, w jakiej działa dana firma, a także od indywidualnej wizji właściciela przedsiębiorstwa. Najbardziej otwarte stoisko, które z trzech stron ma pustą przestrzeń, a na jego tyłach widnieje profesjonalna ścianka reklamowa, jest postrzegane jako „stojące frontem do klienta”. Lecz nawet to z trzema ścianami można urządzić tak, by wyglądało przystępnie i elegancko. Służą do tego materiały reklamowe.

Zadbaj o nowoczesne wyposażenie przestrzeni reklamowej

Aby zachęcić klienta do podejścia, nie wystarczy wznieść stoisko i czekać. Niezwykle ważne jest również to, jak wygląda ono w środku. Zadbaj, by wzrok przechodzących przykuwały interesujące elementy wykonane na przykład przez firmę Omega System: ścianki reklamowe, roll upy i banery, a także potykacze czy stojaki na ulotki. Odpowiednie rozplanowanie układu stoiska sprawi, że poruszanie się po nim będzie wygodne zarówno dla pracowników firmy, jak i odwiedzających. A skoro już o nich mowa, weź pod uwagę również ich komfort. Ogólnodostępne katalogi prezentujące ofertę przedsiębiorstwa, krzesła dla klientów oczekujących na swoją kolej, a także specjalnie przygotowany kącik kawowy spotkają się z zadowoleniem i aprobatą.

Do obsługi Twojego stoiska zatrudnij wykwalifikowanych ludzi

Nawet najbardziej innowacyjne i designerskie stoisko nie spełni swojego zadania, jeżeli pozostanie puste. Siłą napędzającą Twoją firmę są ludzie, dlatego powinni być oni obecni także podczas branżowych targów. Zgromadź ekipę otwartych, kompetentnych osób, które niestrudzenie będą trwać na stanowisku, opowiadając klientom o przedsiębiorstwie, rozdając im materiały reklamowe czy zachęcając do zakupu produktów. Gdy bowiem odbiorca zwróci uwagę na ściankę reklamową zaprojektowaną przez Omega System i podejdzie do stoiska, chce na nim zastać uśmiechnięte, gotowe do pomocy osoby. Zatroszcz się o ich obecność, a przekonasz się, jak duży sukces może odnieść profesjonalne stoisko targowe.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%