Zamknij

Zwiększ obroty swojego sklepu internetowego! Z wypozycjonowaną stroną i Google Ads to proste

14:26, 05.07.2019 Materiał partnera Aktualizacja: 15:20, 20.02.2024
Skomentuj

Dokonywanie wszelkiego typu zakupów jest jedną z tych dziedzin, które upowszechnienie się internetu zmieniło bardzo mocno. Z takiego sposobu korzysta już ponad połowa Polaków i wskaźnik ten rośnie. Wygoda, całodobowa dostępność oferty i możliwość łatwego porównania cen to jedne z najważniejszych sprzyjających temu czynników. Pod wieloma względami jest on wygodny także dla przedsiębiorców, samo otwarcie sklepu jednak nie wystarczy.

Nie wszyscy utrzymują się na rynku, jednak z odpowiednim wsparciem to łatwe

Stworzenie sklepu internetowego zwykle nie jest wyzwaniem nadzwyczaj trudnym. W ostatnich latach takiej działalności każdego roku próbują w naszym kraju tysiące mniej lub bardziej doświadczonych przedsiębiorców. Jednak tylko części z nich takie przedsięwzięcie się udaje – większość nie jest w stanie przetrwać dłużej, niż trzy lata.

Rynek e-commerce, choć wciąż jesteśmy nieco w tyle za krajami Zachodu, jest u nas ogromny, oznacza to wielu klientów, ale też wielką konkurencję. A zatem, zwłaszcza jeśli proponowany przez nas asortyment nie ma bardzo niszowego charakteru, skuteczna reklama należy do najważniejszych zagadnień wymagających naszej uwagi.

Internet przyzwyczaił nas do tego, by wszelkim czynnościom poświęcać jak najmniej czasu. Grono potencjalnych klientów gotowych na to, by cierpliwie przeglądać kolejne strony wyników wyszukiwania, jest bardzo ograniczone – tym, czego oczekuje większość z nich jest natychmiastowa dostępność oferty idealnie odpowiadającej wprowadzonemu przez nich zapytaniu. 

Między innymi dlatego właśnie reklamy w Google Ads, które przy właściwym ustawieniu parametrów kierować można do odpowiednich grup odbiorców ze znakomitą precyzją, cieszą się taką skutecznością i pozwalają błyskawicznie podnieść sprzedaż dowolnego towaru. Wystarczy, że ich obsługa powierzona zostanie doświadczonym fachowcom – może się tym zająć np. agencja IN, wykonująca takie usługi, jak profesjonalne pozycjonowanie stron i prowadzenie kampanii Google Ads.

Zadbaj o to, by Twój sklep był gotowy na przyjęcie wszystkich klientów

O tym, jak ważne jest to, by zajmować możliwie najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, nie trzeba dziś przekonywać nikogo. Jest to jednak dużo trudniejsze niż przed laty i konieczne jest przy tym podjęcie długofalowych działań wykonywanych przez doświadczonych fachowców – inaczej rezultat może być odwrotny do zamierzonego. Poniesione w związku z tym koszty pozwalają znacznie zwiększyć uzyskiwane przychody. Pozycjonowanie wymaga szeregu prac, nie tylko związanych z pozyskiwaniem linków – odpowiednio przeobrażona musi być także sama strona. Bardzo ważna, nie tylko dla wyszukiwarki, jest jej responsywność. Musimy pamiętać o ogromnej i wciąż rosnącej roli urządzeń mobilnych i dostosować stronę tak, by korzystanie z niej było wygodne także dla tych, którzy w celu złożenia zamówienia nie mają ochoty ruszać się z fotela, czy też chcą uczynić to jadąc np. autobusem.

Nie można zaniedbać także odpowiedniej jakości zdjęć i opisów produktów, choć przy szerokim asortymencie będzie to wymagało większego nakładu pracy, a także przejrzystej nawigacji i czytelnej strukturze kategorii. Bardzo ważna jest także komunikacja z klientami – czy to poprzez możliwość pozostawiania opinii, czy też media społecznościowe bądź newsletter. Nie zapomnijmy też o obecności np. w Google Maps. 

źródło: inpozycjonowanie.pl

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%