Zamknij

Wystawiasz się na targach? Zadbaj o każdy szczegół

10:18, 18.06.2019 Materiał partnera Aktualizacja: 11:39, 24.06.2019
Skomentuj

Targi to dla każdego obecnego na nim przedsiębiorstwa wielka okazja do zaprezentowania się szerokiemu gronu nieprzypadkowych odbiorców, toteż mimo wzrostu znaczenia innych form promocji, wiele branżowych wydarzeń ciągle cieszy się szerokim zainteresowaniem. Taki wyjazd może w znacznym stopniu przyczynić się do sukcesu danego podmiotu – jeśli tylko wykorzystamy w pełni związane z nim możliwości. Wymaga to przygotowania zarówno technicznego, jak i merytorycznego.

Bądź gotowy na wszystko

Wyjazd na targi to w życiu umiejętnie promującego się przedsiębiorstwa wydarzenie, które nie zaczyna się wraz z otwarciem stoiska i nie kończy wraz z jego demontażem. Już na długo przed imprezą warto fakt swojej obecności eksponować w wielu rodzajach przekazów marketingowych kierowanych różnymi drogami zarówno do klientów, jak i kontrahentów. 

Wydarzenia takie, cieszące się zwykle żywym zainteresowaniem branżowych mediów, to jedno z najlepszych miejsc na prezentacje wszelkiego rodzaju nowości. Dobrze przygotowana obsługa, zdolna udzielić gościom wszystkich niezbędnych informacji to podstawa, podobnie jak dostępność materiałów promocyjnych i innych gadżetów, które pomogą osobom odwiedzającym stoisko zachować je w pamięci. Po powrocie warto podtrzymywać nawiązane kontakty.

Aby wszystko to było możliwe, potrzebna jest jednak odpowiednia oprawa. Nawet najbardziej atrakcyjna oferta i przełomowy wyrób może nie wzbudzać zainteresowania, jeśli sposób, w jaki zostanie zaprezentowany nie będzie dowodem najwyższego profesjonalizmu działania danego podmiotu w każdym obszarze. Dlatego też o doskonałą formę dbają wszyscy, zarówno duzi gracze, jak i najmniejsze podmioty starające się dopiero wzbudzić zaufanie rynku. 

Na prowizorkę nie ma miejsca

Udział w targach zawsze wiąże się z szeregiem kosztów pochłanianych przez dojazd i zakwaterowanie, wynajęcie powierzchni, parking, energię elektryczną, przygotowanie materiałów promocyjnych i wreszcie stoiska. To ostatnie z pewnością nie jest jednak obszarem, w którym warto szukać nadmiernych oszczędności – złe wrażenie wywarte na żywo może być trudne do zatarcia. Nie znaczy to jednak, że dobre stoiska wystawiennicze muszą być bardzo kosztowne, o czym można przekonać się np. dzięki ofercie firmy Exact. Szereg sprawdzonych gotowych rozwiązań pozwala na dość swobodne kreowanie ekspozycji odpowiadającej potrzebom konkretnego podmiotu i celom, w jakim udaje się na targi. W zakresie szczegółów technicznych gotowe moduły nie mają słabych stron i pozwalają nie ma martwić się o to, że którykolwiek z gości dostrzeże jakieś niedociągnięcia. 

Kluczowe pozostaje więc tylko zamówienie zestawu odpowiadającego powierzchni ekspozycji i sposobu jej zagospodarowania oraz przygotowanie dla niego odpowiedniej szaty graficznej. To jeden z najważniejszych elementów, który może zdecydować o tym, czy zostaniemy dostrzeżeni. Musi ona z jednej strony przyciągać wzrok, z drugiej być spójna sama w sobie i ze stosowanymi w innych miejscach materiałami promocyjnymi.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%