Zamknij

Regeneracja wtryskiwaczy – naprawa i czyszczenie wtrysków

08:16, 20.01.2023 . Aktualizacja: 08:20, 20.01.2023
[Zdjęcie Partnera] [Zdjęcie Partnera]

Kompleksowa regeneracja pozwala przywrócić zużytym i niesprawnym wtryskiwaczom właściwe parametry pracy, więc niejako przedłuża im żywotność. W związku z tym zakup nowych wtrysków, których cena jest o wiele większa niż cena usługi regeneracji, można odłożyć przynajmniej na długość 150 tysięcy kilometrów przebiegu. 

Newralgicznymi etapami naprawy wtrysków są: bardzo dokładne oględziny, czyszczenie części przy pomocy ultradźwięków i specjalnej chemii oraz wymiana zniszczonych elementów. Wszystkie te czynności wymagają dostępu do profesjonalnych urządzeń diagnostycznych, pomiarowych i naprawczych. Jeśli więc chcemy uzyskać bardzo dobre efekty regeneracji, powinniśmy skorzystać z oferty warsztatu, który ma doświadczenie w naprawach części układu wtryskowego w Dieslach i oczywiście posiada odpowiedni sprzęt. Takim właśnie warsztatem jest Bosch Service Pawlik, który znajduje się Stalowej Woli i od 30 lat jest obecny na rynku motoryzacyjnym. 

By skorzystać z naprawy wtrysków, którą serwis oferuje pod nazwą regeneracji wtryskiwaczy, wystarczy wymontować części z układu, właściwie je zapakować i przesłać do siedziby firmy. Nie trzeba więc stawiać się osobiście w warsztacie i czekać na realizację usługi, a mało tego, serwis może także wyręczyć klienta w zamawianiu usług kurierskich. Na naprawę wtrysków czeka się maksymalnie od 1 do 2 dni roboczych, po czym są one od razu odsyłane pod wskazany adres. W paczce znajdziemy także kartę gwarancyjną na okres 2 lat oraz wydruk ze stołu probierczego zawierający parametry wtryskiwaczy. 

Po czym jednak poznać, że wtryskiwacze warto poddać regeneracji? Otóż poinformuje nas o tym kilka niedogodności, które idą w parze z awarią wtrysków. Na pewno można do nich zaliczyć trudności z uruchomieniem auta bez względu na stopień rozgrzania silnika, czy też gaśnięcie na niskich obrotach. Objawem usterki są też słabsze osiągi i znaczna utrata mocy. Możemy usłyszeć także nietypowe dźwięki dobiegające spod maski, a w czasie jazdy odczuć nieprzyjemne szarpanie jednostki napędowej. W takich przypadkach warto zareagować dosyć szybko, ponieważ jazda z niesprawnymi wtryskami będzie stopniowo zwiększać poziom uszkodzeń. Trzeba też wiedzieć, że uszkodzenia mechaniczne wykluczą możliwość regenerowania wtrysków, więc warto umówić się na diagnostykę, jak tylko zaobserwujemy pierwsze symptomy tej usterki.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%