Zamknij
REKLAMA

Kasjerka sochocińskiego banku aresztowana. - Żaden klient nie dozna uszczerbku majątkowego - przekazuje Zarząd Banku Spółdzielczego w Płońsku

17:11, 12.01.2021 | RED
Skomentuj To z tej placówki bankowe w Socociniej kobieta wyprowadzała znaczne sumy pieniędzy [Foto: Łukasz Wielechowski]
REKLAMA

Wracamy do głośnej sprawy kasjerki z sochocińskiego banku, której postawiono zarzut kradzieży z kont klientów placówki pieniędzy. 38-letnia Izabela R. decyzją sądu została tymczasowo aresztowana. Zarząd Banku Spółdzielczego w Płońsku uspokaja pokrzywdzonych.

Sąd przychylił się do wniosku prokuratury i zdecydował we wtorek o trzymiesięcznym areszcie urzędniczki sochocińskiego oddziału BS w Płońsku.

Kasjerka ''wpadła", kiedy jeden z klientów banku poinformował płońską policję, iż z jego konta najprawdopodobniej skradziono pieniądze. Na tę chwilę wiemy, że z rachunków zniknęło na pewno ponad 300 tys. zł, choć organy ścigania nie wykluczają, że pieniędzy tych mogło być więcej. Jak informowaliśmy w naszym porannym serwisie, 38-latka przyznała się do zarzucanego jej czynu. Sprawa ma charakter rozwojowy. Prokuratura ustalać będzie, czy kobieta działała w pojedynkę, czy ktoś jeszcze był zamieszany w tę kradzież pieniędzy.

Tymczasem Bank Spółdzielczy w Płońsku na swojej stronie internetowej wydał komunikat w tej sprawie.

Szanowni Państwo,

Zarząd Banku Spółdzielczego w Płońsku, informuje iż w Oddziale w Sochocinie wywodzącym się ze struktur byłego Banku Spółdzielczego w Załuskach stwierdzono nieprawidłowości noszące znamiona przestępstwa. W chwili obecnej trwają intensywne czynności kontrolne zmierzające do ustalenia ostatecznej skali nieprawidłowości. Wprowadzone w Banku zmiany organizacyjne mają zapewnić Państwu jak najwyższą jakość obsługi.

Informujemy, że Bank złożył zawiadomienie do organów ścigania, które podjęły już odpowiednie czynności.

Pragniemy zapewnić Państwa, że zaistniała sytuacja nie ma wpływu na funkcjonowanie i bezpieczeństwo Banku, a w związku z tym żaden Klient nie dozna uszczerbku majątkowego.

[ZT]6629[/ZT]

(RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (12)

Radosław M. Radosław M.

10 0

Ciekawe czy przemyślała to chociaż czy plan po łepkach, tak się przecież nie robi. Dobra biorę 300 tyś. nikt się nie zorientuje? Nie ogarniam naszych dzesik. 18:24, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

No cóżNo cóż

6 1

Jakie miasto taka afera. 18:51, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Sami swoiSami swoi

12 8

Już tam tatuś jedzie z KAŁcjo
Brat też coś pomoże... 19:41, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

SochocinSochocin

17 4

Czy to córka naszego włodarza? 20:29, 12.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

ale jajaale jaja

15 0

dobrze, że ci z BS Płońsk zaznaczyli o tym, że "placówka wywodzi się z BS Załuski" - żenada i zaściankowość. "To nie my - to ci dawnego BS Załuski" - ha, ha, ha ! Brawo zarząd. 09:04, 13.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

klient BS w Płońskuklient BS w Płońsku

4 2

"czynności kontrolne zmierzające do ustalenia ostatecznej skali nieprawidłowości"
Podoba mi się to określenie.
Podczas zarządzania Bs-em przez Panią Kudlicką takie "nieprawidłowości" się nie zdarzały. 12:04, 13.01.2021

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

a ja wiem, żea ja wiem, że

3 0

zdarzały się inne. 12:41, 13.01.2021


do "a ja wiem&qdo "a ja wiem&q

2 0

To niedobrze. 12:45, 13.01.2021


......

11 0

Problem jest jeden. I nie dotyczy tylko BS.
Masz kwalifikacje, jesteś uczciwy, pracowity ale nie znasz tego kogoś i do pracy nie zostaniesz przyjęty. 12:42, 13.01.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

Niestety, aleNiestety, ale

2 1

tak wygląda cały ten kraj. 15:32, 13.01.2021


Pa paPa pa

1 0

Jestem klientem tego banku. Niedługo powiem, że byłem 21:09, 16.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

przecieżprzecież

1 0

poziom obsługi w tym banczku to żenada. Kwalifikacje pracowników, którzy non stop się zmieniają są po prostu śmieszne. 13:31, 19.01.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA