Zamknij

Od 4 listopada zmiany w wydziale komunikacji! Celem poprawa jakości obsługi - zobaczcie, co Was czeka

08:53, 31.10.2019 REDAKCJA Aktualizacja: 15:09, 04.11.2019
Skomentuj

Podczas ostatniej sesji Rady Powiatu Płońskiego debatowano na temat sytuacji w wydziale komunikacji i transportu. Nie od dziś wiadomo, że największym problemem są tam kolejki. Pisaliśmy o tym nie raz i nie dwa. Teraz wprowadzone będą zmiany, które mają je zmniejszyć. Koniec z limitami numerków. 

Na stronie internetowej i facebookowym profilu Starostwa Powiatowego w Płońsku pojawiły się informacje na temat zmian, jakie wejdą w życie od 4 listopada 2019. Modyfikacje w systemie kolejkowym to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców powiatu, którzy nie od dziś narzekają na niekończące się oczekiwanie na załatwienie swoich spraw. Wprowadzone zmiany związane z funkcjonowaniem systemu kolejkowego to:

  • zniesienie limitu numerów uprawniających do załatwienia sprawy z zakresu rejestracji pojazdów i wymiany dowodów rejestracyjnych;
  • pobieranie numerów z biletomatów będzie możliwe w godzinach 7:30 – 15:00;
  • wywoływanie i przyjęcie interesantów dysponujących pobranym z biletomatu numerem, będzie możliwe do godziny 15:00;
  • numer, który zostanie wywołany trzykrotnie nie będzie zawieszony; 
  • osoby z pobranym wywołane, które po trzykrotnym wywołaniu nie zgłoszą się do odpowiedniego stanowiska, będę zobowiązane do pobrania kolejnego numeru; 
  • przy konieczności uzupełnienia dokumentów do danej sprawy, niezbędne będzie pobranie kolejnego numeru. 

- Zmiany mają na celu usprawnienie samego systemu i praktyczne pokazanie potrzeb mieszkańców. Dlatego że obecnie funkcjonujący system z limitem numerów uprawniających do rejestracji pojazdów i wymiany dowodów rejestracyjnych nie pokazuje rzeczywistego zapotrzebowania wśród mieszkańców w realizację danych spraw - mówi w imieniu Zarządu Powiatu naczelnik wydziału - Dorota Zielińska. - Mając na uwadze konieczność wprowadzenia tych zmian, podjęto decyzję co do oczekiwanego od dawna przez mieszkańców zniesienia limitów numerów - dodaje. 

- Liczymy na pozytywne zmiany. Ten proces nie jest jeszcze zakończony - chcielibyśmy usprawnić też system rezerwacji przez internet - tu również podejmiemy działania - stwierdza wicestarosta Krzysztof Wrzesiński. - Liczymy na opinie mieszkańców, nawet te krytyczne, chcąc wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom. 

W starostwie liczą więc, że powyższe zmiany usprawnią obsługę interesantów, a szczególnie przyspieszą realizację usług. Też mamy taką nadzieję. Oczywiście wszystko, mówiąc kolokwialnie, ''wyjdzie w praniu”. Wśród internautów już pojawiają się pierwsze komentarze: -'' A może by tak w końcu uruchomić kolejne stanowiska obsługi? To pozwoli na redukcję kolejek, a nie jakieś odwołania czy też brak odwołania numerów (...)". Czekamy na Wasze opinie w tej sprawie.   

(REDAKCJA)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(5)

JaJa

31 3

Wymienić tych, co robią łaskę, że pracują. 10:36, 31.10.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

OnOn

12 0

Same zmiany w numerkach nic nie dadzą. Zmianę trzeba zacząć od samej góry. Człowiek powinien wejść z numerkiem i już powinny na niego czekać tablice. Daje dowód osobisty, umowę i całą resztę zbędnych papierów. Pan/Pani wpisuje nasze dane do komputera, drukuje dowód i dziękuję załatwione. Wszystko trwałoby maks. 15 min. 10:21, 01.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

PlPl

5 1

A może warto wymienić tych co za biurkami? Nie no nie da się bo sami znajomi rodzina itd. 19:59, 02.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

KompetencjaKompetencja

3 0

No cóż.Brak kompetencji.Te zmiany ro pic!!! 20:51, 02.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Tak bedzieTak bedzie

0 0

Jedyna zmiana to zamiast od 5 to stajemy w kolejce o 7godz.reszta to bez zmian. Szumna zapowiedź a treści zero. Prosimy traktować społeczeństwo poważnie. 11:47, 06.11.2019

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%