Zamknij
REKLAMA

Powstaną nowe przejścia dla pieszych - informuje płoński ratusz

20:02, 30.07.2021 | za info UM Płońsk dodał RED
Skomentuj Wyniesione przejścia, poprowadzone grzbietem progu spowalniającego, uspokajają ruch, zmuszając kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Aby bezpiecznie przejechać przez takie przejście, konieczne jest zredukowanie prędkości. Dzięki temu poprawia się bezpieczeństwo pieszych, którzy zyskują dodatkowy czas na przekroczenie jezdni [FOTO: zdm.waw.pl/Zdjęcie ilustracyjne]
REKLAMA

Dwa wnioski Gminy Miasto Płońsk otrzymały dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Rozwoju Dróg w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych.

Cztery przejścia dla pieszych zostaną wybudowane w Płońsku przy ul. Wolności i Jędrzejewicza (wartość zadania 456 700,00 zł; dofinansowanie 365 360,00 zł), a jedno na ul. Żołnierzy Wyklętych (wart. inwestycji to 158 793,00 zł; dofinansowanie 127 034,40 zł).

Przejścia zostaną wyniesione i doświetlone - podaje Urząd Miejski w Płońsku.

(za info UM Płońsk dodał RED)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA
REKLAMA

komentarz (7)

Fan BMWFan BMW

4 0

Ok. Wszystko spoko ale ciężko się wieżdża na takie przejścia podniosłe. 22:04, 30.07.2021

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

bajkopisarz Ernest  bajkopisarz Ernest

3 1

Masz rację, kiedyś od Kurzątka do hali sportowej miałem 230 km/h. Mało komu to przeszkadzało. 22:47, 30.07.2021


Johnny Johnny

11 1

Ciężko to ogarnąć jak fana marki. Pół grubej bańki na kilka garbów z kostki... Płońscy filantropi! 22:42, 30.07.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

tyle kasy ?tyle kasy ?

14 1

Drogie to jak nie powiem co 00:22, 31.07.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

koykoy

9 0

Droższych nie było ? 06:37, 01.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Co za czasyCo za czasy

6 0

Żeby zrobić przejście dla pieszych to trzeba czekać na dofinansowanie. 12:35, 02.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Lewizną zajeżdża Lewizną zajeżdża

4 0

Brakuje listy koperciarzy, którzy się nachapią. Przecież za tyle kasy to nasz Fanek BMW do swojego *%#)!& by se nowe kołpaki pyknął i to z polerowanego amelinium! 23:06, 05.08.2021

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

REKLAMA
REKLAMA
0%